BAD GİRL

400 2 1
                                    

MERHABA ASLINDA BU İLK HİKAYEM DEĞİL AMA DİĞ-RE YAZDIĞIM HİKAYELERİ SİLDİM ÇÜNKÜ İÇİME SİNMEDİ.BUGÜNDE İLK BÖLÜMÜMÜ YAYINLADIM EĞER HIZLI OKURSANIZ ELİMDE BOL BOL BÖLÜM VAR YAYINLARIM :d:d İYİ OKUMALAR..............







Merhaba ben Selena Gomez.Yaa evet evet şu ünlü iş adamı Jack Gomez'in kızı.herkez benim yerimde olmak istiyor.bense burdan kurtulmak istiyorum.çünkü annem manken ve benle hiç ilgilenmedi babam hep toplantıdaydı oda annem gibi ilgilenmedi.tabii şimdide ilgilenmiyorlar.bu yüzden kendime yeni bir ev aldım.evim bana fazlasıyla büyük o yüzden en yakın arkadaşım Chris ile yaşıyorum.Babam ve annem bir kız gibi davranmamı istiyor ama babamın düşmanları sürekli bana suikast düzenliyorlar.bu yüzden bir erkek gibi yaşıyorum.siyah şort,göbeği açık tişört,mont ve topuklu ayakkabı.ben hep böyleyim tabi bide sinsiyah.arkadaşım Chrisde benim olmayan abim gibidir beni hep korur annemler benimle ilgilenmiyor diye ağladığımda o gelirdi yanıma.sarılırda bana bak ben seninle ilgileniyorum derdi.bende mutlu olur hemen sarılırdım ona.biz o zaman söz vermiştik hiç ayrılmıycağımıza.hatta birlikte yaşıycaktık ve şimdi birlikte yaşıyoruz neyse artık dış dünyama dönmeliyim.Chris bana bağırıyor."Efendim Chris"  "aşkım yemek hazır"hahah Chris bana sürekli aşkım der.küçüklükden gelen bişey.hatta dışarıdan herkez bizi sevgili zanneder çünkü biz çok birbirimize bağlıyız.hemen merdivenlerden aşşağıya indimçwaooww sonra bir harika."senii seviyorum seksi çocuk" "hahaha bende seni seviyorum aşkım"dedi ve yanağımı öptü.yemeğimizi yedikten sonra dışarı çıkmaya karar verdik.saat şu an öğlen 2.ben hemen  üstüme siyah göbeği açık tişört kırmızı siyah kareli gömlek altına siyah kıçımı zor kapatan şort altına siyah supra giydim ve son olarak siyah cap taktım.siyah tonlarında makyajımı yapıp cebime eşyalarımı tıktım.hemen aşşağı indim.Chris de üstüne siyah skini pantolon beyaz tişört siyah ceket siyah supra ve siyah cap takmış.hahaha şu an tam sevgili gibiyiz.birbirimizi süzdükten sonra bir kahkaha patlattık.Chris"Selena şu an tam sevgili gibiyiz." "aynen yaa" "neyse bari sana sulanmazlar" "seksi çocuk beni kıskandımı" "tabikiide kıskandım aşkım benden başka kimse sana bakamaz." "tamam seksi çocuk silahını aldın mı?" "evet sen aldın mı?" "yaa ben bulamıyorum silahımı nereye koydum acaba" "en son mutfaktaydı" "saol seksi çocuk" "bişey değil aşkım" bu çocuğu seviyorum yaa hemen silahımı belime soktum.şimdi siz silah ne iş diyosunuz.bana hani sürekli süikast düzenleniyo yaa bende bu yüzden böyle korunuyorum.neyse hemen Chrisle dişarı çıktık.herkes bize hayranlıkla bakıyo.kesin bizi yine sevgili sandılar.Chris arabanın kapısınıbana açtı bende bindim oda sürücü koltuğuna geçti ve çalıştırdı."selena sana süikast düzenleyin kişiyi tanıyo musun?" "ahh evet adı Jeremy Bieber bizim yaşıtımızda oğlu var.onun adıda Justin Drew Bieber"  "sen bunları nerden biliyosun?" "Seksi çocuğun aklı nerede?bana süikast düzenleyenleri araştırmayacak değilim yaa" "ahh oda doğru aşkım" "ee bugün nabıyoruz" "hımm yarışa ne dersin" bu çocuğu seviyorum yaa.ben yarışlara bayılırım.hatta madalyalarım bile var."tabikiidee evett" "haha biliyodum" hemen yarış alanına gittik ve ben garajıma girdim.hemen lamborghinimi çıkarttım.ve Christe o ara ismimi yazdırmış.hemen yarış çizgisine getirdim.sadece ben kızdım.ama burdakiler bana alışıktı.çünkü sürekli burdayım.yarış geri sayımı başladı 3.2.1 şu an arkada yavaş gidiyorum çünkü bir taktiğim var.hemen viraja geldiğimde hızlandım ve yandan geçtim daha sonra adamları şaşırtıp yana ittim ve dahada gaza yüklendim ve bitiş çizgisini geçtim.hahaha benimi yenecektiler.hemen arabadan indim.herkes normal bakıyodu çünkü benim 1.olamama alışmıştıolar.yalnızca aralarından biri şaşırmış bir şekilde bakıyodu.bu çocuk bana tanıdık geliyordu.sarı rampa saçları bal rengi gözleri vardı.neyse ben Chrisin yanına gittim sonrada platforma çıkıp madalyamı taktım ve zafer işaretini yaptım.herkes bağırıyordu.rampa kafa yanıma geldi ve"sen hile yaptın" "hahah nerden biliyosun?" "çünkü sen sen bir kızsın." "eee?" "eesimi var kızlar araba yarışında bir erkeği yenemez." "yanılıyosun rampa kafa burası benim çöplüğüm burda sadece ben yenerim anladın mı beni?"  "bence kendine o kadar fazla güvenme hımm..."  "adım Selena" "selena gomez mi?"  "evet noldu sende mi fotoğraf çekiniceksin?" h.hayır.bende Justin justin bieber" nee bieber mı olamaz yaa beyse"tanıştığıma memnun oldum bieber yalnız dikkat et seni avlarlar" dedim.ardından hemen Chrisin yanına gittim ve ona sarıldım hala beni alkışlıyolardı.Chris beni kucaklayıp arabaya götürdü ve eve gittik.................










BÖLÜM 1 BİTTİ EĞER HİKAYEM SEVİLİRSE DEVAM EDERİM :D SEVİLİCEĞİNİ UMUT EDİYORUM.NEYSE BOL BOL YORUM VE VOTE İSTEYEBİLİR MİYİM?HAHAHA NOLURRR..

BAD GİRLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin