"Hvad så, smatso? Har du fået dig en konkurrent der? 😈" Det skriver Vincent.. hvordan kunne han? Han er den på planeten der elsker mig mest? Men klart den der hader min blog mest.
"Jeg magter ikke at slås. Kan vi ikke bare slutte fred?" Skriver jeg."Ja, efter du har begået
selvmord. Eller har slettet din lorte blog." Skriver han.Hvis jeg ignorere det, stopper han nok.
•••
*Skolen*
Jeg tager omhyggeligt mine bøger ud af skabet.
Lige nu har jeg 34 tusind følgere, og har fundet vinderen, og mine merchandises er succesfulde!
Pludselig får jeg øje på Jasmin.
"Hej!" Siger jeg.
"Hej.." Svare hun hurtigt.Jeg taber mine bøger, men Jasmin går bare videre. På vej for at samle dem op, ser jeg nogle hænder, og jeg kigger pludselig op. Vincent... jeg kan se romantikken i hans øjne.
Nej, hvad tænker du på A, han hader dig jo! Og endda uden han ved det! Ik' forelsk dig i såden en stodder!
"Hej. Hyggeligt igår." Smiler han.
"Jaah.." Smiler jeg smøret tilbage.
"Hvordan går det med at svine hende bloggeren til?" Siger jeg, og prøver ikke at lyde alt for ironisk.
"Godt." Siger han. "Jeg hader 'Livet som A'!" Råber han. Jeg bliver helt rød i hovedet, selvom ingen jo ved det er min blog.Pludselig maser Izzy sig gennem alt muligt, og hen til Vincent. Hun har en af mine trøjer på. Der står med tydeligt 'Livet som A'.
"Hvorfor fuck taler du dårligt om min favorit blog?!" Skriger hun.
"FORDI DEN ER DÅRLIG! DET ER DEN DÅRLIGESTE BLOG I VERDEN!" Råber han ekstra højlydt.
Skolen har hørt det. De stiller sig i en rundkreds. Mange har endda deres telefoner frem, fordi de lige skal tjekke min blog ud. Der er lidt delte meninger om den, men de fleste er gode.
"Jeg syntes, det er en vildt dårlig blog." Høre jeg en sige.
"HVAD?! Det er jo en mega god blog?!"
Høre jeg en anden sige.Jeg tjekker min blog, på min telefon. Følgertallet stiger UTROLIG hurtigt lige nu. Det skyldes, at folk fra skolen har opdaget min blog. Men heldigvis ikke, hvem der har den.
•••
Jeg høre ambulancen. Jep, Izzy og Vincent har skadet hinanden VIRKELIG meget! Vincent har kradset noget af Izzy's hår af, og de har skræmmer på hele kroppen.
Og det er altsammen på grund af en blog.
Og der er min blog.
•••
Efter de er kørt på hospitalet, er der ikke rigtig nogle der tænker på dem, men nærmere på min blog.
Jeg overhøre nogen fra skolens samtale.
"Syntes du den er god?"
"Ja, den er vel okay. Jeg har lige fulgt den."Jeg vælger at gå hen til Zach & Izzy, og overhøre deres samtale.
"Ej, hvor er jeg glad for at Izzy er på hospitalet! Jeg håber IKKE at hun er okay." Griner Zach.
"Enig! Tænk på at hun skal på hospitalet pga. en eller anden latterlig blog!" Griner Jasmin.
"Ja, og det værste er, at den ikke engang er god! Den er pisse dårlig! Hende Izzy har bare den dårligeste smag!" Griner Zach.
•••
Det er en laaaang skoledag! Jeg tænker ikke rigtig på den svære dansk opgave, men mere på Zach & Jasmin, Izzy & Vincent og min blog.
•••
Efter jeg er kommet hjem kigger jeg på min blog.
42 tusind følgere, mega mange kommentare, og et par beskeder.
Izzy's besked:
"Hey A! Der var en der sagde du var dårlig osv. også kom jeg op og slås med personen. Jeg ligger på hospitalet, men det var det hele værd. ❤️"
Vincent's besked:
"FUCKING SMATSO! JEG ER PÅ HOSPITALET PGA. DIG! JEG KOMMER OG FLÆKKER DIG SNART, BITCH!!!"
Nogen fra min skole's besked.
"Hey A. Vil bare lige sige, at der kom en kæmpe fight idag på vores skole, pga. din blog."
•••
Jeg lukker hurtigt min computer sammen. Sikken lorte dag!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bloggeren [Afsluttet!]
Genç KurguEn teenagepige, ved navn Anna, opretter en anonym blog, ved navn "Livet som A". Den bliver hurtigt populær. På trods af populariteten, sætter Anna gang i flere sociale medier. Hun bliver hurtigt den mest kendte på alle sociale medier. MEN! Verden un...