Μολις φτασαμε στη σχολη σταθηκα στην πορτα της καφετεριας για λιγο. Ειδα απο την πορτα τον πητ, τον Χαρη και τον Νικο να καθονται στο σηνιθισμενο μας τραπεζι.
Σ-πηγενε εσυ πρωτος και θα ερθω εγω μετα.
Α- Και γιατι να μην μπουμε μεσα μαζι?
Σ- ξερεις γιατι! Θα μας δουν.Πριν προλαβει να μου απαντησει ακουστηκε η φωνη του χαρυ απο την αλλη ακρη της αιθουσας
Χ(Χαρη)-Ωωωωωωωωωω κοιταξτε ποιοι ειναι εδωωω.
Ν(Νικο)-και ηρθαν μαζι σημεραα!!
Χ- Το "αντηη" ΕΠΕΣΤΡΕΨΕΕΑναστεναξα και αρχισα να πρωχοραω προς το τραπεζι πριν ξεσικωσουν ολοκλιρη την καφετερια
Σ- μπορεις να σταματησεται να φοναζεται!
Α- καλα σας λεει ηρεμησται. Εγω εφερα την Σαν στη σχολη
Ν- δικαιολογιες πιτσουνακια μου
Χ- δεν μου ειπατε σας αρεσε το καινουριο σας ονομα ?
Α- ποιο ονομα?
Π-Αυτο που εμεις οι τρεις φτειαξαμε για το ship σας
Ν- λεγεται "αντηη" δηλαδη αντωνης + σαντηη= αντηη
Χ-Τελειο ?
Σ- μπορειται να σταματησεται! Δεν συνβαινει τιποτα. Ο αντωνης ... ηταν απλως ευγενηκος.
Α-Σωστα..Η αμηχανεια φενοταν στις φωνες μας. Εγω κοιταζα το πατωμα.. και μετα ρωτησα
Σ- θελει κανενας καφε? Δεν εχω ξηπνησει ακομα οποτε το χρειαζομαι..
Π- ναι αμε ενα γλυκο με γαλα
Ν- καντους δυο
Σ-Χαρη?
Χ- εγω δεν θελω κατι
Σ-Αντωνη εσυ θελεις κατι?
Α- Θα ερθω μαζι σου
Σ- δεν χρειαζεται θα παω μονη μου. Απλα πες μου τι θες και θα το παραγγειλω για σενα.
Α-Ειπα θα ερθω μαζι σου!!
Σ-Και εγω ειπα οτι θα παω μονη μου !!Τωρα οι φωνες μας ειχαν υψωθει, σχεδον φωναζαμε. Προσεξα καποια βλεματα επανω μας.
Α- ετσι και αλιως δεν μπορεις να τα κουβαλησεις ολα αυτα μονη σου.
Υποχορησα και τον αφησα να με ακολουθησει. Η κατασταση ειχαι αρχισει να ξεφευγει απο τον ελενχο
Ηταν τοσο υπερπροστατεφτηκος απεναντι μου! Δεν με αφηνε να κανω βημα μονη μουΜολις τελειωσαμε το καφε και μπηκαμε στην ταξη καθησε κλασικα ενα θρανιο διλπα μου αυτο ηταν φισιολογικο,παντα ετσι καθομασταν. Αυτο που δεν ηταν φισιολογικο ειναι οτι ειχαι καρφωμενο το βλεμμα του πανω μου!!!! Σε ολο το μαθημα.
Ευτηχως οταν η ωρα τελειωσε βγηκα γρηγορα εξω πριν προλαβει να με ακολουθησει μετα ενιωσα ενα χερι να με τραβαει και να με παρασερνει εξω. Ηταν η Φαιη... ωωω δεν ξερω αν μπορω να το αντιμετοπισω αυτο αυτην τη στιγμη..Φ.α.(Φαιη)-Πρεπει να μιλησουμε!
Σ- Τι θες Φαιη?
Φ.α.-Προσπαθεις να κλεψεις τον Αντωνη απο εμενα?!
Σ-Τι?.... Οχι!.. οχι βεβαια! Πως σου ειρθαι κατι τετοιο ?!
Φ.α.- μηπως γιατι εισται μαζι ολη μερα?! Και σε κοιταζει ολη την ωρα!!
Αμα κατι τετοιο σηνβαινει ! Θα τα πω ολα στην μεϊ!!
Σ-Ποια ειναι Η μεϊ?!
Φ.α.-Η αρωστη ξαδερφη του.Η οποια τον αποσπα σηναιχεια! Και στο τελος δεν εχει καθολου χρονο για μενα! Οπως και αυτο το ηλιθειο μαγαζι με τα τατουαζ , Ειναι ολη την ημερα εκει και δεν τον βλεπω καθολου!
Σ-Φαιη μην το πεις ποτε αυτο στο αντωνη ! Ξερεις οτι αυτο το μαγαζι ειναι η ζωη του. Οσο για την Μεϊ... ξερω οτι γιναιτε πολυ κτητικη σε οτι αφορα τον Αντωνη αλλα το κανει μονο και μονο επιδη θελει την προσοχη του ! Και εξαλου ειναι αρωστη!
Φ.α. -Νομιζα οτι δεν την ηξερες! Τελος παντων ετσι και αλιως εγω μπορω να την ελενξω ! Ομως για εσενα ανυσηχω! Τι σημβαινει αναμεσα σε σενα και στον αντωνη την αληθεια!
Σ-Δεν θα μπορουσε ποτε τιποτα να συμβει μεταξυ μας. Ειναι ο καλητερος μου φιλος . Για αυτο ακριβως ειναι ετσι μαζι μου.Εξαλου εσυ εισαι η κοπελα του μαζι σου ειναι ερωτευμενος.
Φ.α. -ΣωσταΜε κοιταξε ολο αμφιβολια και μετα απομακρυνθηκε
Γεια σαςςς ελπιζω να σας αρεσε το κεφαλαιο αντηη
Αν ναι βαλτε μου ενα🌟
Και σχολεισταιι
Σας αγαπω
YOU ARE READING
More Than a Friend
RomanceΗ Σαντη (Σαν οπως θελει να τη φωναζουν) και ο Αντωνης ειναι στην ιδια παρεα,και πολλυ καλοι φιλοι,τα πραγματα ομως περιπλεκονται οταν ενα πρωι ξυπνουν στο κρεβατι μαζι και γυμνοι καθως το προηγουμενο βραδυ μεθησαν στα γενεθλια του πητ ενα αλλο παιδι...