•3•

7.3K 305 187
                                    

Birini beklemiyordum. Açıkçası biraz da korkmuştum. Kapıyı açtım. Ama karşımda kimse yoktu. Sağıma soluma baktım yine kimse yoktu. Tam kapıyı kapatacakken gözüm yerde duran kutuya kaydı. Şaşırmıştım kim kapımın önüne bi kutu koymuş olabilir ki?

Kutuyu alıp içeri girdim. Oturdum. Bir süre kutuyla bakıştık. (Çok romantik euheu 😂)

Acaba içinde ne var? Ya kötü bir şeyse? Açsammı? Amaan açıyım.

Kutuyu açtım. İçinde benim okuldayken bilmediğim bi şekilde çekilmiş fotoğrafım ve yanında da bir not vardı.

Notta;
"Çok güzelsin -S"

Yazıyordu. Donup kalmıştım. Ne yapmam gerekiyordu? Kime söylemem gerekiyordu?
Aklıma gelen ilk kişi Jungkooktu. Onu aramak zorunda değildim. Ama onu aramak istiyordum.

Junkookun ağzından

Alelacele hastaneye gittim. Taenin kaldığı odaya girdiğimde Tae bana bakmış gülüyordu.

Jungkook: Olum noldu sana..!?
Tae: Bisiklet çarptı.
Jungkook: Aishh..!! Bu muydu kaza.??
Korkuttun.! Alt tarafı bisiklet çarpmış hastanede ne işin var.!?
Tae: Ayağım çıkmış.! Ama taktılar.
Jungkook: İyi başka bi yerlerin çıkmamış.

Gülüştük. Daha sonra hemşire geldi. Artık gidebilirmişiz.

Edanın ağzından

Arıycam da ne diye kaydetti acaba..? Heh buldum. Yakışıklı Jungkook mu..!? Aishh.
A çalıyo....
.... .... .....

Jungkook: Birileri beni mi özlemiş 😂😏
Eda: Hee evet özleminden yataklara düştüm. 😒
Jungkook: Ee baş belam ne oldu?
Eda: Jungkook bana gelebilir misin..? Önemli.!
Jungkook: 5 dakkaya ordayım..

Dedi ve kapattı. Hâla neden onu aradığımı bilmiyorum. *çünkü ondan hoşlanıyon* Oha..!! Ne.?? Kim konuştu.?? *ben senin iç sesinim* He. Tamam.. Ne iç ses mi..? Aishh.!! Bi sen eksiktin zaten.

Tak..Tak..Tak..Tak..Tak..Tak..Tak..Tak..

Ahh..!! Geldiiim.

Eda: (Kapıyı açar) Kırsaydın..?!
Jungkook: Ee ne oldu bakalım..?
Eda: Şey.. Kapı çaldı...
Jungkook: Vee..
Eda: Açtım...
Jungkook: Vee..
Eda: Kimse yoktu ve yerde bi kutu gördüm.(Diyip kutuyu işaret etti)

Jungkook kutuya baktı. İçinde benim fotoğrafımı gördü. Notu okuduğunda sinirlenmişe benziyodu ama neden..??

Jungkook: (sinirli bir şekilde) Bu pislik herifi bulana kadar bende kalıyosun. İtiraz yok. Git bavulunu hazırla.
Eda: (şaşkın bir şekilde) Ama..

Dememle Jungkook bana öfkeyle baktığında

Eda: P-peki.. T-tamam.. Hemen geliyorum.

Odama çıktım minik bir valize bir kaç eşyamı koydum. Sonuçta sonsuza kadar orda kalmicam yani dimi..?

Aşağı indim. Evden çıktık ve motoruna bindik. Motor durduğunda etrafıma bakındım. Çok güzel bi evdi.

İçeri girdik. Çok güzel dekore edilmişti. Ben evi hayran hayran izlerken

Jungkook: Aç mısın..
Eda: Ihm.. Hayır..
Jungkook: Hayret ayımız aç değil..
Eda: Hey..!! Sen..!! Bana..!! Ayı.!! Gel buraya.!!

Onu yakalamaya çalışıyordum.. Sinirlerimi bozmuştu ukala.. Tam yakalamak için üstüne atladığımda ikimizde yere düştük.
Fazla yakındık. Nefeslerimiz birbirine değiyordu. Çok tatlı bakıyordu. Ama çok şanssızım çünkü altta kalan bendim ve kemiklerim kırılmak üzereydi.

Eda: J-jungkook..?!?
Jungkook: Hı..?? 😏
Eda: Kalkmayı düşünüyo musun?
Jungkook: Hmm. Bi düşüniyim..! Hayır böyle iyi..
Eda: Ama kemiklerim için aynı şeyi söyleyemicem.
Jungkook: Aishh. Tamam..

Tam kalkarken dudaklarıma hafif bi öpücük kondurdu.

Eda: Hey..?! Bu neydi şimdi..? Fazla konuştuğumu hatırlamıyorum.. Yoksa sen benden mi hoşlanıyosun..!? 😏
Jungkook: Aa..??! Ne..??! Hayır.!?? Benim tipim değilsin ufaklık...
Eda: Ihh... Bay egolu ukala..
Jungkook: Bir şey mi dedin??
Eda: H-hayır.. Sadece nerede uyuyabilirim??
Jungkook: Gel gösteriyim..

Onu takip ettim. Odaya girdiğimde. Direkt olarak dikkatimi duvardaki resim çekmişti.

Eda: Jungkook bu resimdeki kim.?
Jungkook: Ah.. O mu..? Önemli biri değil.. Boşver sen.. Hadi sana iyi geceler tatlı belam..
Eda: (gülerek) Sana da ukalacımm.

Jungkook odadan çıktığında hemen yatağa uzandım. Çok yorgundum.. Acaba burada ne kadar kalıcam..? Aishh.. 1 hafta sonra annem geliyordu dimi..?! Neyse o zamana kadar bir şeyler buluruz.

Jungkook çok tatlı biri.. Dıştan bad boy(kötü çocuk) içten cute boy (sevimli çocuk). Beni öptüğünde çok farklı hissettim. *aşık gibi mi mesela* ah hadi ama beni yalnız bırakır mısın..? *aman iyi be sen biricik aşkın kookiyi düşün* lan daha ben ona kooki demiyom sana noluyo..? *tamam abla kızma gittim ben*
Git zaten çok uykum var. Dedim ve uyudum.

Meraba tatlışlarr..💞💞

Umarım bölümü beğenmişsinizdir.

Yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın..

Beğenmediğiniz birşey varsa yada eklememi istediğiniz bir şey varsa söyleyin.❤💞💞

Şimdilik hoşçakalın..😄😄

SARANGHAE💕

Baş Belası (Jungkook)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin