Bölüm 1

52 2 0
                                    

''Venüs? Orda mısın... merak ediyorum seni lütfen telefonu açtığında bana geri dön...''

Bu gelen Kayra'nın cırtlak sesi olmalıydı ki Venüs bu sesi heryerde tanırdı. Sesle açtı gözlerini Venüs,görüntü henüz netleşmemişti herzaman yanıbaşında duran gözlüğüne gitti eli;fakat orada olmadığını farketti.Eliyle yatağını ve yanında duran küçük masayı yokladı hala gözlüğünü bulamamıştı kendini iyi hissetmiyordu,kötü de.Aslında kendini hissetmiyordu ölü gibiydi.Silkelendi ve ayağa kalktı gözlüğü olmadığı için çok net göremiyordu yalpalayarak banyoya doğru yürüdü,banyoya geldiğinde musluktan destek alarak kafasını kaldırdı musluğun karşısında duran aynaya bakıyordu.Kendimiydi bu? Gözleri şişmiş ve mosmor olmuştu dudakları kurumuş ve çatlamıştı aynanın yanındaki dolaptan diğer gözlüğünü aldı ve taktı. Şimdi görüntü daha da netti fakat iğrenç görünüyordu ağlamaya başladı kendinden de nefret ediyordu artık.Bu kadar şey ona ağır geliyordu.Herşey geçen yaz başlamıştı aslında annesi ve babası ayrılmıştı buna yeteri kadar üzgündü zaten derslerini de etkilemişti birden düşmüştü ve öğretmenleri ondan memnun değildi.Hergün bir şikayetle dönüyordu eve yaşanan her olay için kendine bir çizik atıyordu buna da yazın başlamıştı annesi ve babası kavga edip duruyordu hergün ses yükseliyordu bu belki de bir sebep değildi ama bir kesik,tarzını değiştirdi insanlar onunla dalga geçti henüz kesik çok tazeyken yanına bir tane daha kesik ekledi düşünceleri karışıktı dinsel açıdan çöküşteydi Tanrıyı reddetti,ve nasıl böyle düşündüm diyerek bir kesik daha ailesiyle arası çok kötüydü  sürekli bağırıyordu çağırıyordu ve onları da üzdüğünün farkındaydı hiçbir işe yaramıyorum diyerek bir kesik daha attı işler daha da kötüye gidemez derken birine kaptırdı kendini çok sevdi onu ama çocuk onu sevmedi sürekli dalga geçti ama Venüs devam etti sevmeye ne diyebilirdi ki hala da kabul etmese bile çok seviyordu onu fakat kesikler artıyordu omzundan bileğine kadar derin kesikler vardı kolunu da sorun etmiyordu artık çünkü kolu değil kalbi acıyordu daha ne kadar katlanabileceğini bilmiyordu taşıyamıyordu bu kadar şeyi Kayra'ya ne demeli peki ? tam bir gerizekalıydı sevdiği çocukla çok yakındı Venüs ve Derin Kayrayla sevdiği çocuğun çıktığını düşünüyordu ama herkes öyle birşey olmadığını söylüyordu.Derin kimdi  peki ? Venüs'ün bir zamanlar en yakın arkadaşıydı ama artık ona güvenemiyordu henüz 9 ay olmuştu onlar tanışalı ama Venüs çok sevmişti Derin'i ama affedebilirmiydi ? Derin Venüs'ün eski hoşlandığı çocukla çıkmıştı ama eski eski de kalır ya unutmak istiyordu Kayra izin vermiyordu buna onun sana çektirdikleri nolucak diyordu unutabilirmisim bunları?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 20, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İhanetHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin