Marcus synsvinkel
Vi skal til at spise, mig og Martinus har siddet inde i stuen med Lisa og Lena, næsten hele dagen. Men Signe har bare været oppe på hendes værelse, hun sagde hun havde det dårligt, men ærligtalt så tror jeg ikke på hende.
Da vi kommer ud i køkkenet sidder Signe allerede ved bordet, så jeg sætter mig hen ved siden af og Lena sætter sig ved siden af mig. Men da jeg sætter mig rejser Signe sig og gør hen og sætter sig der, hvor Martinus skulle til at sætte sig, Martinus kigger bare mærkeligt på hende, men sætter sig så hen til mig, jeg kigger bare trist på hende, men hun kigger bare hurtigt væk igen, hvorfor ignorere hun mig? Er hun sur på mig? Har jeg gjordt noget? Er der sket noget med hendes familie? En masse spørgsmål køre rundt i hovedet på mig lige nu.
Eller mon hun bare hader mig, jeg troede faktisk, at hun kunne lide mig, altså jeg kan godt lidt lide hende tror jeg, men jeg er ikke helt sikker. Men hun kan tydeligvis ikke lide mig.Signes synsvinkel
Det bliver aften og Lisa og Lena er taget hen på hotellet for 20 min siden. Lige nu sidder jeg alene på gæsteværelset, da Marcus kommer ind til mig "Hey" siger han "hey" svare jeg bare tilbage "er du sur på mig" spørger han "nej det er ikke noget, jeg kan ikke forklare det" siger jeg og kigger ud af vinduet selvom det er helt sort udenfor "men hvorfor har du ignoreret mig" spørger han "ikke for noget, det er ikke noget med dig at gøre eller jo det er meget med dig at gøre, men det er ikke din skyld" siger jeg, han kigger bare forvirret på mig, det forstår jeg egentlig også godt. "Kan du ikke bare sige,hvad der er galt?" Siger han og kigger forventede på mig "okay, det er fordi Lena, truede mig, med hvis hun så os sammen ville hun gøre livet surt for mig" siger jeg og kigger ned i jorden(Skriver lige der samtale sådan her da deres samtale er ret lang og indviklet)
M: Hvad
S: Det er rigtigt hun truede mig
M: Det er ikke det jeg siger hvad til, tror du virkelig at jeg er så dum at tro på det.
Hvad tror han virkelig at jeg lyver
S: Jeg lyver altså ikke
M: Er du jaloux, eller hvad, der er altså ikke noget mellem mig og Lena!!
S: Jeg er altså ikke jaloux, hvorfor skulle jeg være jaloux?
M: Fordi du åbentbart er forelsket i mig siden du siger sådan noget pis her
S: Hvad jeg er overhovedet ikke forelsket i dig, og det jeg siger er rigtigt, og hvis du ikke tror på mig, så skrid ud af mit liv.
Det sidste skriger/råber jeg af ham.
Han går hurtigt ud af mit værelse og inden han smækker døren siger han.
M: Hvorfor fuck skal du lyve.
S: Jeg lyver ikke, din fede idiot
Han smækker døren i
_______________________________
Hejsa alle sammen tror der kommer ca. 20 afsnit af den her historie, der kommer måske en sæson 2 på et tidspunkt, men ved ikke helt endnu.❤💛
YOU ARE READING
The secret that change my life ft. M&M (afsluttet)
FanfictionSigne bor i København med hendes mor, hendes forældre er skilt og hendes søskende er flyttet hjemmefra, og det har Signe det helt fint med. En dag finder Signe ud af hun har boet i Norge og at hun kendte de to tvillinger Marcus & Martinus. Da de va...