Gece saat 01.47, fazlasıyla gözyaşı kalp kırıklığı ve yalnızlık.Bugün en yakın arkadaşlarımdan birisiyle kavga ettim.Açelya.Aslında çok olgun sevecen iyi kalpli birisidir ama bilirsiniz bazen kavga ettiğiniz kişi en yakın arkadaşınız olsada sabretmeyi baceremezsiniz.
~
Sabah kalktığımda feci bir şekilde başım ağrıyordu zor bela yataktan kalktım yüzümü yıkamak için banyo ya gittiğimde gözlerimin içi kıpkırmızı altları ise mosmordu.Kendimi daha fazla böyle görmeye dayanamadım ve indirimdeyken nerdeyse yarı fiyatına aldığım maskeyi hemen yapmaya başladım,maskeyi yaptiktan sonra dişimi fırçaladım veee artık güne daha bakımlı bir yüzle hazırım.Şimdi mutfağa gidip hazır kahvaltı sofrasına oturup güzelce karnımı doyurduktan sonra hazırlanıp erkek arkadaşımla buluşmaya gideceğim demeyi çok isterdim ama,üniversite 2.sınıf öğrencisi olarak taaa ortaokuldaki arkadaşımla 2 oda 1 salonlu kiralık bir evde beraber yaşıyoruz diyebilirim.Her neyse hemen Doğa'nın odasına gittim bir de ne göreyim benden beter pikenin yarısından fazlası yerde can çekişiyor sol kolu ölü bir bedenin kolu gibi sarkıyor ve ağzı 1 metre açık yatıyor.Onun bu sefasını bozmadan olur mu?Tabi ki hayır.Hemencicik fotoğrafını çektim ve yatağının hemen yan komodininin üstünde duran ağzı çay tabağı ile kapalı olan limonlu suyu üstüne döktüm.Yataktan öyle bir sıçrayışı vardı ki görmeniz lazım.Ya Defne napıyon sen ya napıyon?!.Onun bu tepkisine ve dediklerine ben kahkalarla gülerken kapı çaldı görevli ekmek getirmiştir büyük ihtimalle diyerek fırsattan istifade hemen kapıya doğru koştum kapıyı açtığımda öyle bir şaşkınlığa uğradım ki konuşamadım bile.Arkamdan Doğa da geldi ve o da gördüğü şeye benimkinden pek farklı sayılmıyacak şekilde bir tepki verdi ve olanlar oldu.