Not:Alternatif Akış hikayenin kaldığı yerinden devam edip hikayeye hiç bir etkisi yoktur.
Not:Medya çok tatluuuuuuuu1 hafta geçmiş ve öğretim süreci tekrar başlamıştır.Ders ise Kahramanlık Dersidir.Bu sefer Doğal Afet Ensitisüne gelmişlerdi.13 ve All Might onları eğitecekti.Her zamanki gibi kura çekildi.
Todorki ve Midoriya takım olacaklardı.Bunu gören Bakugou çok sinirlendi, Midoriya endişelendi, Todoroki ise sakinliğini koruyordu.Kurtarıcakları kişiler ise Tokoyami ve Tenya idi.
Gittikleri alan yangın alanıydı.Todoroki elini Midoriya'nın omzuna koydu.Midoriya arkasını döndüğünde karşısında duran Todoroki'nin ona baktığını görünce şaşırmıştı.Todoroki elini ileri dermişçesine uzattı."Gidelim bence."Midoriya kafasını tamam diyerek salladı.
Alana vardıklarında Midoriya'nın ağzı açık kaldı.Büyük bir enkaz alev alev yanıyordu.Midoriya bu manzara karşısında dehşete düşmüştü.
Midoriya, Todoroki'nin yanına gitti.
Midoriya:Todoroki.Başlamadan önce bir plan geliştirelim.Benim düşüncem ben alt tarafa bir şok dalgası göndereceğim böylelikle bir delik oluşacak ancak burda çok hızlı olman gerek anında duvarları buz ile kaplaman gerekecek.Bu sana uyar mı?
Todoroki:Evet...Bana da mantıklı geldi.
Midoriya:Tamam.Hadi başlayalım öyleyse.Herkes yerini almıştı.Ve süre başladı.Midoriya olabildiğince hızlı koşarak enkaz'ın alt taraflarına gitti.Todoroki ile beraber elbet.Ulaştığında ise eliyle işaret verdi.Todoroki kafasını salladı.Midoriya bunu görünce elini ileri doğru yöneltti ve bağırdı.
Delawera Smash!
Ani bir şok dalgası kayaları tuzla buza çevirdi.Bu sırada ise Todoroki çoktan açılan deliği buzla kaplamıştı.İçeri giren ikili bunu yapmaya devam etti.
15 Dakika Sonra
Sonunda Tenya'lara ulaştıklarında çok yorulmuştu Midoriya.Bunu gören Todoroki Midoriya'nın elini omzuna koydu.Bunu gören Ida endişelenir.
Ida:İyi misin Midoriya?
Midoriya:İyiyim sadece biraz yoruldum.Ardından birlikte dışarı doğru yürümeye başladılar.Tenya yaptıkları takım çalışmasını övüyordu.Tokoyami ise her zaman ki gibi sessizdi.
Çıkışa yaklaştıklarında All Might telsizden konuşmaya başladı.
All Might:İyi misin Genç Midoriya?
Midoriya bir eli ile okey işareti yaptı.
All Might:Öyleyse karagaha gelin.Performansınızı değerlendireceğiz.
Midoriya:Tamam.Todoroki omzunda eli bırakır Ve Midoriya'yı kucağında taşımaya başlar.Midoriya aniden çok utanır Ve yüzü kıpkırmızı olur.Monitörden olanları izleyen Bakugou ise sakindir.Ancak içinde fırtınalar kopar.
Utanan Midoriya'yı gören Todoroki hafifçe Gülümser.Todoroki'nin gülüşü hoşuna gitmişti.(Tabi arkadaş olarak)(Öyle mi acaba?).
Bu şekilde karagah'a ulaşmışlardı.All Might bu manzara karşısında şaşırmıştı.Sınıfın geri kalanı gibi.Yan tarafta duran yardımcı robotlar sedyeyi açtı.Todoroki elinde tuttuğu Midoriya'yı yavaş Ve nazik bir şekilde sedyeye koydu.
Yanlarında duran Bakugou ise Midoriya'nın yanına gelmişti.Midoriya'nın elini tutmuştu.Robotlar harekete geçtiğinde ise bırakmak zorunda kaldı.
Odadan çıkana kadar birbirlerini baktılar.Çıktığında ise Bakugou Todoroki'nin elini çekiştirip "Öğretmenim biz tuvalete gidiyoruz." Diyip daha All Might'ın cevap vermesini beklemeden odadan çıktılar.
Todoroki sebebin ne olduğunu biliyordu.Her ne kadar gitmek istemesede her şekilde gitmek zorundaydı.Tuvalete geldiklerinde Bakugou Todoroki'nin karşısına geçip elini gösterdi.Eli patlamaya hazırdı.Bunu gören Todoroki tepkisiz kalmaya devam etti.Tepksizliğini görünce Bakugou daha da sinirlendi.
Bakugou:Ne yaptığını sanıyorsun?!
Todoroki:Midoriya yaralıydı.Ben de onu kucağıma aldım ki canı acımasın.
Bakugou:Demek istediğim o değil.Neden bu kadar yakın olmam zorundasın ki?
Todoroki:Biliyorsun.Ben onu seviyorum.
Bakugou:Sence sevmiyoru muyum?Senin onunla tanışmandan 1 yıl bile geçmedi.Ben onu çocukluğumdan beri seviyorum!
Todoroki:Onu ne kadar sevdiğini biliyorum.Ancak sevgimizi yarıştıracak değilim.Bakugou Todoroki'ye bir yumruk atar.Yumruğu avucunun içinde durduran Todoroki elini soğutmaya başlar.
Todoroki:Turnuvada ki kapışma adil değildi.Bu sefer şansın olmayabilir.
Bakugou elini çeker.Donmuş tenine bakar.Yara olacak kadar donmamıştı ancak acıyordu Ve kullanılamayacak haldeydi.Bu sefer son eliyle saldırdı.Ancak sonuç yine diğer eli gibi oldu.Todoroki Bakugou'nun elinin tenini dondurdu.
*Alternatif Akış*(Başlangıç)
Pisuvara yönelen Bakugou'yu gören Todoroki "Yardım ister misin?".Bakugou "Hayır!".Bir süre uğraşan Bakugou bir türlü beceremez.Bunu gören Todoroki izin istemeden Bakugou'ya yardım edip ucundan tutar.Bakugou sinirlense de yapacak başka bir şey yoktu.
Todoroki:Düşündüğümden uzunmuş.
Bakugou:Cesaretin varsa seninkini göster.Todoroki ise 30 Cm'yi çıkarıp masaya vurur.Bunu gören Bakugou wtf olup 30 saniyeliğine bayılır.Uyandığında rüya olmadığını anlar.Todoroki dayanamayıp Bakugou'nun dudağına yapışır.
Todoroki:Boşver Midoriya'yı ben seni seviyorum.
Bakugou:Ben hep seni sevmiştim Midoriya yumuşağı umrumda bile değil.Ardından delilercesine sevişmeye başlarlar.
*Alternatif Akış*(Bitiş)(Yazarın Zihni'nden Çıkış)
Todoroki'nin kapıdan çıktığını duyan Bakugou elini sıcak suda yıkamaya başlar.Todoroki ise revirden Yeni gelen Midoriya ile karşılaşır.
Todoroki:Nasılsın Midoriya?
Midoriya:Ehh iyiyim Todoroki.Herkes nerde?
Todoroki:Monitör odasındalar biz de seni bekliyorduk.
Midoriya:Gidelim öyleyse.Todoroki elini Midoriya'nın omzuna atar.Bu sırada tuvaletten çıkan Bakugou onları görür.Hiç bir şey demeden yanlarından geçer.Midoriya endişelenir.
Midoriya:Sanırım bir baksam iyi olacak.
Todoroki:Tamam.Midoriya:Bakugou!Bekle!
Bölüm Bitti :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KatsuDeku (KacchanxDeku)(MidoriyaxKatsuki)
FanfictionMidoriya Izuku yıllardır hoşlandığı Katsuki Bakugo ile sonunda yakınlaşabilme fırsatını yakalamıştır ve bu fırsatı kaçırmayacaktır.