Arkadaslar, uzun bir aradan sonra gelebildim. Biraz aceleye geldi ama. Keyifli okumalar. Yeni bölümler daha iyi bir surede ve daha guzel gelicek :dd
*****
"Sonunda buldum aradığım o güzel gözleri..."
Bir adım daha attım ve o an. Tekrar o an. Kalbim sanki beynimdeydi. Kanımın nasıl aktığını heryerimde hissediyordum. Çünkü tekrar aynı şey olmuştu. Gözleri.
10 saniye bakıştıktan sonra kafasını tekrar iki dizi arasına soktu.
Şimdi tam sırasıydı. Yavaş adımlarla giderek yanına çöktüm.
Hiç tepki vermemesi şaşırtıcıydı, sonuçta beni tanımıyordu.
Konuya nasıl girsem diye düşürken burnunu çekerek kafasını kaldırdı kız.
O kızarmış gözleri görünce dayanamayıp
"-Yardımcı olabileceğim bişey var mı?" diye sordum.
Baktı. Gülümsedi. icimde yanan alev bir anda söndü. O gülümseme dünyalara bedeldi.
Afalladım.
"-Sen kimsin?" dedi gülerek.
Mal gibi baktım. Dedim ya afalladım.
"-Ben Kory. Yani şey aslında Korhan ama arkadaşlar kory der." (lakabımı niye söylüyorsam?!)
Yumusak ses tonuyla:
"-burdan geciyordum sesini duydum dayanamadim. Üzgünsün, belki haddim değil ama yardimci olabilecegim bir sey var mi? "
Risk alıyordum. Sonuçta beni tanımıyordu. Nasıl bir tepki verecegini bilmiyorum ama denemeye değer.
"-Beni tanımıyorsun bile. Git başımdan. Beni yalniz birak."
Demesi beni yıldırmadı. Oturmaya devam edeceğim.
"-Madem seni tanimiyorum öyleyse ismini söylemenle tanismaya baslayalim." dedim hafiften gulerek.
"-soyleyince gidicek misin?"
"-dene bakalim"
"-Duygu."
Hemen kazıdım ismini aklıma. Ne masum bir isimdi. Ya da bana oyle geliyordu.
Kalksa miydim?
Kızarmış gözleri dik dik bana bakıyordu.
Evet kalktım. Iki adım attım.Durdum.
"-Memnun oldum." dedim kısık bir sesle.
Sadece bakmakla yetindi.
Iki adım daha attım. Duygu'nun yaklaşık 2 metre ilerisine çöktüm.
Bohem bir surat ifadesiyle bana baktı. Gülümsedi.
"-Teorik olarak gitmiş sayılıyorum. Yani sözümde durdum." dedim hafiften gulerek.
Hızlıca kalktı. Cantasını da yerden alarak hızlı adımlarla yürümeye başladı.
Peşinden gitsem mi? gitmesem mi?
Okulun dışına çıktı. Bende 15 metre gerisinden takip ediyordum. Hava kararmıştı ve hafif serindi. Biraz yurudukten sonra caddenin karşısından gelen taksiye binerek gözden kayboldu.
***
Yüzünü tam goremesemde beynime kazımıştım.
Kolejin önüne tekrar geldiğimde koçla karşılaştım.