Bir süre ne cevap vermem gerektiğini düşündüm. Benim gece kulübüme geleceklerdi ve bu akşam yine onu görebilme imkânına sahiptim. Bunu ona söylemem gerekiyor muydu yoksa onun için ben hep bir sır olarak mı kalmalıydım? Aslında sır olarak kalmam bir yandan daha fazla işime geliyordu çünkü bu tarz saçma sapan şeylere vaktimi ayıramayacak kadar yoğun ve yorgundum. Aynı zaman da kızın aklını karıştırıp vaktini çalmaya hakkım yoktu. Hayatıma birisini alamayacak kadar tehlikeli yaşıyordum. Zamir ve Kaan'ı korumak bile benim için bazen yorucu olabiliyordu. Merlin ve getireceklerini kaldırabileceğimden emin değilim bu yüzden.
Tibet: Duydum evet, iyi eğlenceler.
Tamamen baştan savma bir cevap verip ardından telefonu kilitleyip masamın üstüne bıraktım. Ve odamdan dışarı çıktım. Hala gelmemiş olan Kaan ve Zamir iyice sinirimi bozmaya başlamıştı. Daha aşağıyı süsleyeceklerinden bahsedip duruyorlardı ancak meydan da yok gibi gözüküyorlardı. Kendi katımın merdivenlerden inip girişe geldiğimde ağzına kadar dolu birkaç büyük poşetle karşılaştım ardından alt kata inen merdivenleri takip ettiğim de çocukların süslerin yarısını bitirmiş olduklarını gördüm. Aslında bu manzara beni şaşırttı. Genel de böyle şeyleri hep en sonra bırakılırdı ya da baştan savma bitirirlerdi ama görünüşe bakılırsa bu işi baya ciddiye almışlardı. Bu çabaları beni mutlu etti. En azından hayatımda Kaan ve Zamir vardı. İkisini biraz daha uzaktan izledikten sonra ağır adımlarla yukarı geri çıktım.
Kaan
Son süsü de bir yere bıraktıktan sonra aklıma yeni gelen o müthiş bilgiyi Zamir ile paylaşmak için ona döndüm. "Oğlummm elimde çok fena bir bilgi var bununla ne yapmam gerekiyor bilmiyorum. Kime söylesem diye düşünüyorum." Bu fena bilgiyi Tibet abiye gidip söyleyemezdim bana aracı gerekiyordu ki o da tabi ki Zamir olacaktı.
Zamir söylemem için bana bakınca yanına doğru yürüdüm. "Bu gece Merlin ve arkadaşları yer ayırtmışlar. Buraya geleceklermiş. Tibet abi belki ayrı bir hazırlık yapmak ister ona özel." Zamir bir süre düşündü.
"Ya açıkcası abim biraz düşünceli sen de görüyorsun. O yüzden ayrı bir hazırlık yapmak isteyeceğini sanmıyorum ama söyleyelim." Omuzlarımı silktim ardından elindeki süsü bırakan Zamir'i takip ettim. Merdivenleri tırmanıp Tibet abinin kapısına geldiğimiz de Zamir önce kısa bir süre duraksadı. Abisini deli gibi sevdiği halde onun yanında rahat olamıyordu sebepsiz bir şekilde. Derin bir saygısı vardı ona ve aralarında belli olmayan bir mesafe vardı. Aslında Tibet abi her zaman herkese karşı mesafeliydi. Aslında hapise girip çıktıktan sonra değişti. Seneler önce hapise girmeden böyle değildi yine yaş farkımız olduğu için aramızda bir duvar vardı ama bu duvar bu kadar kalın değildi.
"Evet." Dedi sadece Tibet abi kapıdan içeri girdiğimiz de bizi görünce gözleri yumuşuyordu ama kendinden taviz vermiyordu. Bu adam o kızla nasıl konuşacak aslında çok merak ediyorum. kız onu kurtardığım için bana trip attı Tibet abiye neler yapar kim bilir..
"Abi şey diyecektim. Bu akşam için parti hazırlıyoruz ya hani. Merlin de gelecekmiş. Bir şey falan yapmak ister misin ona ne bileyim.."
"Biliyorum. Hayır." Dedi düşünceli bir şekilde önündeki kağıdı düzeltirken.
"Tamamdır. Biz kaçtık." Ağır ağır kafasını salladığında çok fazla beklemeden dışarı çıktık. Aslında güzel olabilirdi ama bilemiyorum. Tibet abi yine sert sert davrandığı için pek bir şey de söyleyemiyordum. Merlin'i fazla boş bırakmak istemediğimden ona bir mesaj attım. Ondan haber alabiliyordum çok rahat ama onun ağzından laf almak başkaydı belki bana Tibet abiyi anlatırdı bende ona göre bu akşam ona bir ayarlamalar yapardım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mesaj.
ChickLitBilinmeyen numara: Sadece seni tanımak istiyorum Merlin: Ama ben istemiyorum. Bilinmeyen numara: Şimdilik.