Inceputul

225 10 6
                                    

Roman si Mimi se cunosteau de mici.Erau foarte buni prieteni.Acestia sunt impreuna din clasa a 12-a,iar in prezent amandoi au 24 de ani si inca sunt impreuna.
Mimi il ura pe Ilie,prietenul cel mai bun a lui Roman iar Ilie tot o ura pe ea.
                    ●25 august 2017●
(R):Mimi,eu ma duc la santier sa il ajut pe Ilie.Vrei sa vii?
(M):Nu am chef sa dau ochii cu cineva ca el.
(R):Haide baai,nu o sa va urati pana la nesfarsit.
Tot drumul niciunu nu scoatea niciun cuvant.
Ajunsi acolo Mimi se mirase de cat de multe a facut Ilie in asa putin timp.
(M):Ămm,salut Ilie.
(I): Ce cauti aici?
(M):M-a fortat Roman sa vin.Dar wow cate ai facut aici,se pare ca esti capabil.
(I):Multumesc,dar fara ajutorul lui Roman nu mergea asa repede treaba.
Ziua la santier a trecut rapid.
(R):Vreti sa mergem la Wolfbros?
(I,M):Daaa
Ajunsi la Wolfbros s-au asezat la masa lor si au asteptat mancarea.Era o liniste uriasa,nimeni nu vorbea si chestia asta l-a iritat pe Roman.
(R):Ce se tot intampla cu voi?
(M):Oare?
(I):Stii ca eu nu pot sa o iert pentru ceea ce ti-a facut.
(M):Iar eu nu pot sa-l iert pentru cuvintele alea jignitoare.
(R):Stiti ca nu puteti ramane toate viata certati.Eu am iertat-o Ilie,ar trebui si tu sa o faci.
(I):Cum sa o iert?Cand te-a inselat?Nu a stiut ea cat ai suferit.Cat timp ea se distra cu ala tu plangeai.

Iubire imposibilaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum