_7. bölüm _

264 36 9
                                    

_____ Rüya ______ mangle' dan. ( Rüyalarda  onun gözünden bakcaz )

Hadi foxy yaparsın foxy  F-O-X-Y HADİ FOXY YA-

Foxy o o sakatlandı . Hemen türbinlerin üstünden atladım  .  Foxy  FOXY sonra  birden her yer karardı. Vücudumu kırmızı bir ip sardı . Kırmızı ip çok sıcaktı . Sonra birden kırmızı ip kırmızı kelebeklere dönüştü . Sonra kendimi foxyle yemek yerken buldum  . Dur bidaka ben şu an foxyle yemek yiyoz . O may Allah şu an çok pis kızardım .

" Neden kızardın   sevgilim."

Ha sevgili?!  Dur lan!  Foxy bana yaklaştı sanırım beni of niye düşünüyorum ben de ona yaklaştım tam öpüşücektik ki .
--------_________-------

Mangle o güzelim rüyasından o  lanet olası alarm yüzünden uyandı .

" Seni lanet alarm ne güzel rüyanın içine ettin "

" KIZIM HADİ GEL YEMEEK HAZIR "

" PEKİİİ ANNEEE "

Genç kız okul üniformasını giydi . Sonra banyoya gidip elini yüzünü yıkadı ve aşağı indi  . Annesi bu sefer krep ve süt koymuş .  Genç kız için kendisi ekmek arası tavuk/ köfte  yapmış ve yanına çay .

Genç kız yemeği yedikten sonra annesini öptü ve okulla gitti. Okula giderken arkadaşı chica ' yı gördü sonra dün yaşadıklarını anlattı. Chica hem şaşkın hem korkunç hemde sevimli gözlerle genç kızı dinliyordu .

" Vay be sende unutulmaz bir gün geçirmiş in. "

" Aslında öyle denilince  baya garip bir gün geçirmişim "

" Kız , foxy sana aşık olmuş olmasının "

" Yok bee ...  Cidi misin !? "

" Hıhı "

Yorum ve vote atmayı unutmayın 😎😶😎😶😎💏

Bu arada gomena biraz saçma oldu ama nspilim

Kalbimdeki Parça - FANGLEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin