Yavaş bir şekilde dudaklarımı geri çektim ve yakasını bıraktım.Yüzüne utanarak baktığım da kahkaha atmaya başladı.
Konuyu dağıtmak için konuşmaya başladım;
"Peki Chanyeol ne olacak biz bugün evleneceğimizi açıklayacaktık."dediğim de yüzü sert bir ifade aldı ve düşünmeye başladı.
"Onu oyalamalısın,asla açıklamamalısınız."
"Peki ben onu bir şekilde oyalarım..."
"Jae-Bum'un bizim ayrıldığımıza emin olması için Chanyeol ile ilişkini devam ettirmelisin yoksa anlayabilir sadece benim Krystal ile nişanlı olmam yetmiyor."dedi elimi elinin içine alarak.
"Ama öğrenir-"dediğim de lafımı kesti ve iki elini yanaklarıma yerleştirdi ve güven verici gülümsemesi ile konuştu.
"Öğrenmeyecekler buna izin vermem.Bu yolun bize çıkması için çok uğraşacağım...Sadece ikimiz için."
" Ama Krystal ve Chanyeol üzülecekler..."yanağımda ki elleri sertleştiğin de sinirlendiğini anlamıştım.
"Ji-Eun sen bana daha demin söz vermiştin,bu yolda sadece kendimizi düşünmek zorundayız değil mi güzelim?"gözlerim biraz dolmuştu umursamamaya çalışsam da aklıma takılıyorlardı.Ona karşı çıkmak istiyordum ama kalbim buna izin vermiyordu.Kafamı onaylarmışcasına salladım.Dudağıma küçük bir öpücük kondurdu ve geri çekildi.
"Şimdi seni eve bırakmalıyım çünkü bizi bekliyorlar,seni almam için Krystal göndermişti de."dedi ve kapıya yöneldi.Kapıyı açtığın da çıktım ve arabaya bindim.O da arkamdan geldi ve bindi.Arabayı çalıştırdığın da elinde tuttuğu gözlüğü aldım ve gözüme taktım ve ona döndüm.
"Ah,çok şirin olmuşsun."dedi ve tebessüm edip önüne döndü.Evin önünde arabayı durdurdu.Gözümde ki gözlüğü çıkardım ve ona verdim.
"Ji-Eun bu senin olsun."dedi ve ceketimin cebine koydu.Arabadan indik ve zile bastım.Bir kaç saniye sonra Krystal açtı.Kai'nin boynuna ellerini götürdüğün de yutkunmama sebep olmuştu ama artık bunlara alışmam gerektiğini kendime hatırlatarak içeri girdim.Jessica unnie mutfak masasında oturmuş duvara bakıyordu.Boynuna sarıldım ve konuşmaya başladım.
"Unnie çok acıktım ne yaptın?"dediğim de cevap vermeyince geri çekildim ve yüzüne baktım ağlıyordu.Gözünde ki yaşı sildi ve ayağa kalktı.
Kolundan tuttum ve çevirdim.
"Unnie bir sorun mu var?"
"H-hayır hayır yok."dedi elini hayır anlamında sallayarak.Onu geri oturttum ve bende karşısına oturdum.
"Özür dilerim unnie sanki senin duyguların yokmuş gibi sana davranmaya başladık,şimdi bana sorunun ne olduğunu anlatırmısın?"
"K-Kris..."dedi daha fazla ağlamaya başladı.Kendisini toparladı ve konuşmaya başladı.
"Şirket ayrıldığı halde Kore'ye gelip burada diğer üyeler ile görüştüğünü öğrenmiş,Çin'e gidecek ve uzun zaman dönmeyecek beni bekletmemek için de ara vermemiz gerektiğini söyledi."dediğinde ona sımsıkı sarıldım ve ağlamasına izin verdim.
Kapı çaldığın da Jessica unnie'yi bu halde görmesinler diye kolundan tutarak merdivene kadar destek oldum.Bu sırada Krystal kapıyı açtı,arkamızdan seslendi;
"Unnie Kris oppa gelmiş."dedi.Jessica unnie bana baktığın da gülümsedim ve merdivenden indik.
Jessica'nın ağzından
Kapıya geldiğim de elimden tuttu ve arka bahçeye getirdi.Yüzüne duygusuzca bakıyordum.Beni yavaşça kendisine çekti ve sarıldı.Daha fazla dayanamadım ve gözyaşlarımın ceketini ıslatmasına izin verdim,geri çekildiğin de kulağıma eğildi.
"Sakinleştiysen biraz konuşalım."dediğinde "Tamam."dedim ve evin bahçesinden çıktık ve yürümeye başladık.
"İlişkimize ara vermemizi söylemek de hata yaptım ama beni beklemezsin diye düşünüyordum.Uçağımın kalkmasına bir saat var ve ben bu bir saati seninle geçirmek istiyorum.Beni beklersin değil mi?"dediğinde durduk.
Hiç düşünmeden kafamı salladım ve küçük bir tebessüm ettim.
Yaklaştığın da beni öpmesine izin verdim.Öperken dudağı yukarı kıvrıldığın da güldüğünü anlamıştım.Geri çekildi ve sarılarak yürümeye başladık.Kulağıma eğildi ve fısıldadı;
"Seni asla bırakmayacağım, sadece beni bekle..."
Ji-Eun ağzından
Chanyeol ile odamda oturmuş onu açıklamamak için ikna etmeye çalışıyordum.
"Chanyeol ben hazır değilim gerçekten...
"Nasıl hazır olamazsın Ji-Eun?!Bana söz vermiştin kaç gündür bu günü bekliyorum."
"Özür dilerim..."içimden herşey için özür diliyordum...
"Aish!"dedi ve odadan çıktı.Odadan çıkınca kafamı ellerimin içine aldım,gerçekten doğru mu yapıyordum?
Ayağa kalktım ve giyindim.Aşağı indim.Herkes buradaydı Jessica unnie gülümsüyordu demek ki aralarında ki sorunu hallede bilmişlerdi.Masaya yemeye başladım.
Yemek bittiğin de Jessica unnie pasta getirmişti,Chanyeol ile birbirimize baktık çünkü pastanın üzerinde ikimizin fotoğrafı vardı.
Jessica unnie bana geldi ve sarıldı.O sırada Krystal'de gelip sarılmıştı.
"Evlenme teklifi aldığını kutlamak istedik.Chanyeol dün süpriz yapmamız için söylemişti..." dediğinde Chanyeol'a baktım.Elini ensesine götürdü ve yere bakmaya başladı.
Ben ise gözlerim dolu dolu Kai'ye bakıyordum.O da sinirlenmiş gözüküyordu.İşte şimdi çıkamayacağımız bir olaya girmiştik...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Siyah🎶 Orkide 💭💭💭
FanficGözlerime baktı. Ellerimi tuttu. Gülümsedi. Gözlerinde kayboldum. Kulağıma eğildi. "Herşeyi herkesi geride bırakıp benim olurmusun?" dedin. Gözlerimdeki yaşlar yere döküldü hayatımın karar aşamasındaydım ya burada onunla kalacak umursamazca yaşayaca...