Köy Futbolu

9 2 0
                                    

köy Futbolu Toprak Sahada Toz duman içinde oynanan bi nevi spor zannettiğimiz aslında manyaklık gibi çılgın bi eğlenceydi. tabi biz 17,18 yaşlarında yetişkin olanlar akşam 1 gün arayla her akşam maç oynamaya halısahaya gideriz.
Köy futbolu en fazla 10 bilemedim 12 kişi arasında 5 yada 6 şar kişiden oluşan iki grup halinde oynanan bi maçtır bizim buralarda hergün futbol oynadığımız için basketbolmuş hentbolmuş voleybolmuş falan filan vs.gibi aktiviteler yoktur aslında varda pek kimse oynamıyor herkes futbola odaklanmış durumda .
Bizim burda kaleler İki taş üst üste olup kurulur top kalecinin 10 cm üzerinden gittimi gol olarak kabul edilmiyo taşlara vurup içeri girerse kabul edilir ama taşların üzerinden çıkarsa daha doğrusu üzerindenmi içtenmi çıktığı pek fazla bilinmeyen bi durumla karşı karşıya kalınırsa başlarız kavgaya kimimiz gol der kimimiz değil deriz kavga ederiz ama yinede biz dosttuk.
Diğer gün tekrar kapı kapı dolaşıp maç oynamak için adam toplardık maçı oynardık tabi adam akıllı bi takımımız yoktu ama toplama oyuncularımız olsa bile karşı komşu köyleri yenebiliyorduk hemde farkla yeniyoduk artık bilmiyom bizim yeteneklerimizmi vardı onların beceriksizliğimiydi bilmiyodum ama takımda iki üç kişi vardık messi suarez neymar gibiydik üçümüzde beşiktaşlıydık ileri uçta oynuyoduk anlaşıyoduk bazen rakibi kovalarken rakibin ayaklarından seken toz duman gözlerimizi yaşartıyodu. O yğzden dakkasında maçı bırakıyoduk.
Ama köy hayatımız hep toz toprak duman içinde geçtiği için alışmıştık tabi pek fazla futbol kuralı yoktu kimse ofsaytmış endirek serbest vuruşmuş kaleciye pasın penaltı olduğunu bilmiyodu sadece korner penaltı faul taç vardı bizde.kimse eşofmanla kramponla formayla maça gelmezdi herkes pantolonla gömlekle kundurayla maça gelirdi. Ama yinede köy futbol hayatımız anlatılmaz yaşanırdı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 06, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Köy FutboluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin