I. 14.fejezet

128 10 0
                                    

Az I.rész utolsó fejezete!😊 Ide is eljutottunk...😥

"Lehet, hogy én sokkal érzéketlenebb és gonoszabb vagyok, mint te,de életem végéig sem tudnám megtenni azokat a borzalmakat, amiket te!"
- Roy, miről beszél? - kérdezte akadozva Ali.
- Lám, lám.. - mosolyogta Ayase. Testvérét szinte sokkolták a hallottak és velük együtt az emlékek. - Tudod angyalkám, Royi egykoron a Pokol vérebe volt. - indult el Ayase Ali felé. - A Tökéletes Démon, ezt a jelzőt aggatták rá. De persze a Sátán fia posztot nem könnyű betölteni, ezért sosem ítéltem el. Csak tudod azon már én is meglepődtem, hogy mennyire élvezte az egészet. - ekkor már a fiú elé ért és leguggolt, hogy az arcába vigyoroghasson. - Tudod ezt a helyet valamikor ő alakíttatta át kínzóteremmé, bár be is falaztatta. Nehéz volt rá akadni. - csücsőrített játékosan Ayase. - Ezen a láncon, amin most te is vagy, valamikor régen egy másik angyal vergődött.
Erre Ali felkapta a fejét.
- Bizony. Royi sok fajtádbélit elintézett már és az csak jól járt, akit egyből megölt. Elmondjam mi volt a kedvenc időtöltése?
- Elég.. - suttogta a fiú maga elé.
- Ezt igennek veszem. - állt fel Ayase. - Az embereknek egy igen kiadós verés után egy elixírt adott, ami nagyrészt begyógyította sérüléseiket,majd kezdődhetett minden előlről, és így tovább, míg meg nem unta őket. De az angyal barátaidra nagyobb fájdalom várt. Tudod Royinak akkoriban rengeteg ideje volt,így ráért, hogy a fehér szárnyakat tollanként tépje ki.
Aliban megfagyott a vér, nem akart hinni a fiú szavainak,de mért hazudna, hisz úgysem tud megmozdulni? Vagy ez neki eleve szórakoztató?
Barátja felé fordult választ várva.
- Roy! - kiáltotta, ahogy száraz torkán kifért, hisz a fiú a padlót bámulta. - Mondd,hogy ez nem igaz! Te nem ilyen vagy!
De a fiú csak állt Bryn előtt megkövülten,mintha nem is itt járna.
- Azt meg kell hagyni...- folytatta Ayase. - , hogy szépen megváltozott. És igazad van, a te Royod sosem tett volna ilyet,mert ő már ismeri a Tisztítótűz lángjait.
Zars és Kalim csak hallgattak; mindketten éltek már abban az időben,így tudták,hogy amit Ayase mondott,az mind igaz..
- Én akkor is amellett maradok, hogy te vagy a rosszabbik rossz. - jelentette ki Kalim végül.
- Ezt pont egy szörnyeteg mondja nekem? -indult vissza Lucifer felé Ayase.
- Mért érzem úgy,hogy ezt nem csak képletesen értette? - jegyezte meg Muri; tüzes egy vigi volt.
- Majd ezt is elmagyarázom csak jussunk ki innen. - fordult Royhoz Kalim.
- Azt hiszed, hagylak titeket elmenni? - vigyorogta Lucifer csìpőre tett kézzel. - Ennél nagyobb főnyeremény csak az arkangyalok feje lenne.
- Ne aggódj barátom, azt is meg fogod kapni. -legyintette Ayase.
Roy erre már képes volt reagálni.
- El akartok indítani egy újabb háborút? -kérdezte fennhangon.
- Miért mit gondoltál, mire megy ki a játék? -kérdezett vissza öccse játszva az értetlent.
- Életekkel nincs jogod játszani!
- Úgy beszélsz, mint apa. - jegyezte meg Ayase és bátyja összeráncolt homlokát látva folytatta. - Oh..Royi..annyira tudatlan vagy. Apánk sosem indított hadjáratot az Ura ellen. Hűséges volt,sőt még élvezte is a mélyben lévő világot. Azonban ez anyának nem tetszett. Sajnos bosszúszomja nem tartott túl sokáig, mivel apa megölte őt. De be kell vallani, hogy nagyon nehezére esett. Annyira bízott anya hitében, hogy amikor szembekerült vele el sem akarta hinni. Pont,mint nálam. Sajnálatra méltó egy teremtés a Sátán, mert mindig mindenki elárulja. Te, én, anya, a népe és még az Ura is. Hát kérdem én! Mi értelme hinni egy olyan valakiben,aki magát nem megmutatva álmokat ígér, hogy majd mikor a legnagyobb szükség lenne rá az ismeretlenbe bújjon?!
- Ezzel csak erősebbé akar tenni minket, hogy ne hódóljunk be a sötét oldalnak! - jelentette ki Muri.
- És mond, mit értek vele? Egyszer mindenki megtörik. Csak nézettek az angyal haverotokra,ha élő példa kell. - erre mindenki Ali felé fordult.
A fiú szeme le volt csukva, szája összeszorítva, ernyedt teste körül szürkeség tátongott.
- Hitt mesterében, a fényben élt, mégis enged a fájdalmának. Hagyja,hogy a sötét bekebelezze. - folytatta beszédét Ayase egyre jobban kinyomva mellkasát büszkeségében.
- Ali! Nézz rám! - kiàltotta Roy előre lépve.
- Nem hall téged. Már csak a hangom visszhangzik benne, ahogy a tetteidet sorolom.
- Rohadék..- morogta Kalim nem épp emberi módon.
- Ne nézzetek így rám. Én nem tudtam, hogy érzelmileg ennyire labilis. - vigyorogta Ayase kezeit kitárva.
- Kicsinállak! - indult el dühösen öccse felé Roy.
- Azzal már elkéstél. Mellesleg, te tetted ezt vele, a te bűneid fájnak neki ennyire. - húzta szélesebbre az égtelen vigyort az arcan testvére.
Roy újfent sokkot kapott a hallottaktól.
- Sajnos téged már nem lehet a sötétbe segíteni, mert onnan jöttél, épp ezért fogsz fájdalmat okozni mindenkinek. A Pokol szülötte vagy. Ezt sose feledd Royi. - azzal Ayase sarkon fordult a fal felé véve az irányt. - Őket rád bízom. - intézte Lucifernek szavait mielőtt eltűnt a falban.
- Ezt élvezni fogom. - ütötte össze ökleit a bukott angyal.
- Na ne nevettess. - fintorogta Kalim,majd teste elhalványult és helyét egy bordó bőrű ruhátlan kétszarvú, bőrszárnyú és egyfarkú lény vette át.
- Csak azért, mert hasonlítasz rám,nem vagy ugyanolyan. - vette fel Lucifer is ezt az alakot, de Kalim külsejében volt némi szépség; az izmok,domborulatok vonala, ami a bukott angyaléról nem volt elmondható. Bőre szénfekete volt, szarvai letörtek, szárnyai lyukasok, egész lénye eltorzított.
- Nem is szeretnék ilyen ocsmány lenni. - vágott vissza Kalim, majd támadásba lendült.
Muri kihasználta az alkalmat, hogy egy ellenfél áll csak előttük és az is el van foglalva, ugyanis Kalim rendesen megizzasztotta. Bár volt mit csiszolni rajta,tudta tartani a lépést a bukottal.
A vigi egy gondolatot küldött a lesokkolt fiúnak, mire az felkapta a fejét. Roy rögtön megértette a helyzetet és a még mindig eszméletlen és meztelen lányhoz hajolt. Levette mellényét, majd csapott egyet vele a levegőben, mire az anyag lepedővé alakult, amit Brynre is terìtett. Ezután Murihoz futott,hogy kiszabadítsa. Màr barátja felé lépett volna mikor félelme valóra vált.
Ali alakja egyre távolibbnak tűnt. A szürke réteg, ami bekebelezte feketévé változott, ahogy hófehér szárnyai a vér vörös színében fürdöztek.
- Ali.. -indult volna meg a fiú felé, de Muri megragadta a karját.
- Rajta már nem tudsz segíteni.
- A francokat nem! - rántotta el kezét Roy.
- Ne menőzz már folyton! - szólt oda Kalim,miközben kitért Lucifer egyik ütése elől, hogy majd a következőt bekapja.
- Ide figyelj! - mondta neki a bukott angyal.
- Tudd a helyed! - jelentette ki Roy, egyszerre nézve dühösen Kalimra és Luciferre is.
- Mintha te tudnád! -vágott vissza Kalim. - Előbb a csajjal foglalkozz!
Roy kénytelen volt igazat adni a férfinak; Bryn volt most a leggyengébb láncszem.
- Muri. Kinyitok egy kaput, te pedig irányítsd az angyalokhoz!
- Meg vagy huzatva?! Utánnunk jöhetnek! - ordibálta Kalim, de már nem vette le szemét ellenfeléről.
- Nem fognak, nem engedem! Kész vagy, öreg?
- Már egy jó ideje. - bólintott a vigi.
Roy lehunyta szemeit és szinte kővé dermedve állt, miközben Muri ő és Bryn között guggolt figyelte a fiú minden rezdülését.
- NYISS ÁTJÁRÓT FEKETE KÖD
  NYÍLJ MEG TE ROMLOTT FÖLD
  SÜRGET MINKET A SZÜKSÉG
  SEGÍTS KI TE MÉLY SÖTÉTSÉG! - kántálta Roy egymás után többször is. Előtte sötétlila köd kezdett gomolyogni, majd lila szikrák csaptak fel.
- Muri most! - pattantak ki Roy szemei.
Erre Lucifer feléjük mozdult és megragadta a fiú torkát.
- Nem engedlek el.
- Nem-e? - ugrott a hátára Kalim,mire Lucifer kénytelen volt elengedni Royt és újra vele foglalkozni.
Eközben Muri is elkezdett kántálni.
- BÁR SÖTÉT ERŐ
  MI IDÉZETT ELŐ
  MÉGIS BEBOCSÁJTÁST KÉR
  HOGY MEGTISZTÍTSA A FÉNY
  HÁT NYÍLJ MEG REMÉNY KAPUJA
  HOGY SENKI SE VESSZEN ODA!
Erre a lila szikrázó köd közepén kék fény jelent meg.
- Muri, Zars! Vigyétek Brynt, én hozom Alit. - közölte Roy és már indutt volna barátja felé, amikor két kéz karjánál megragadva felemelte a földről.
Roy a következő pillanatban már a kék fényben lebegett, fülébe pedig Kalim halk hangja suttogott.
- Sajnálom..
Iszonyatos fájdalom hasított a fiúba a tiszta fény miatt, de nem volt elég erős ahhoz a kínhoz képest, amit a bűntudata keltett benne.
-ALI!!!

Éééss...vége..de nem soká jön a kövi. 😀 jó olvasást, és köszönöm azoknak, akik eddig is olvastak. 😊

A Pokol BukottjaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora