Undeva, aproape de capitala Londrei, într-un sătuc mic, dar totuși cât se poate de modern și liniștit, intr-o casă nici prea mare, nici prea mică, perfect normală și aliniată în rând cu celelalte, se aflau niște oameni cât se poate de anormali, după părerea vecinilor. Ei spuneau fiecărui om care avea urechi să asculte că în acea casă se petreceau lucruri stranii, anormale, ciudate. Străinii când auzeau asemenea lucruri, evitau, ca și toți ceilalți, aceasta casă.
Ciudate, ei asta e bună! În acea casă nu se întâmplă chiar nimic ciudat, sau anormal. Toate își aveau rostul și locul lor pentru familia Potter, familia de vrăjitori!
Chiar dacă închideau ochii la spusele și faptele vecinilor, familia Potter era cât se poate de idignată când Wink Dobby se întorcea acasă să le spună ce auzise.
-Domnu', vă implor! Lăsați-l pe Dobby să o vrăjească, domnu'! Vă rog!
-Am mai vorbit despre asta, Dobby, îi răspunse zambindu-i blând însuși Harry Potter. Lasă-i să vorbească, atât le rămâne!
Dobby încuviintă și cu acordul stăpânului sau, se întoarse să o ajute pe stăpână. Dobby era un spiriduș de casă, o creatură nu prea frumoasă, dar extrem de bună la suflet care îi ajută pe cei din familia Potter la treburile casnice, și orice altceva.
În urmă cu numai 15 ani, spiridușii făceau singuri toată treaba, neprimind nimic în schimb, lăsați sa flamanzească, netratați cum trebuie. Dar în urma acordului S.P.A.S(societatea pentru apărarea spiridușilor) înființată chiar de când Harry era la școală, de colega lui și totodată prietena lui cea mai buna, Hermione Granger, niciun spiriduș nu mai putea fii cumpărat, împrumutat sau angajat fără un contract de muncă bine stabilit și un salariu. Harry era mereu mândru când îl privea pe Dobby. Acesta își primise numele, având în vedere că se aflase în grija familiei Potter de când se știa, după alți doi spiriduși care îi fuseseră tare dragi lui Harry. Dobby, cel care trecuse peste cuvântul stăpânului și veni să îl avertizeze asupra multor lucruri, și Winky, un spiriduș fată, care chiar dacă fusese puțin prostuță, fusese loiala în tot ceea ce făcuse.
Familia Potter avea un 3 copiii. James, Albus și Luna. Toți trei fiind numiți după persoane importante pe care Harry pe întâlnise în viața lui, persoane care îl ajutară la nevoie. Împreună cu Ginny (fostă Weasley) aceștia formau familia, deloc anormală, Potter.
CITEȘTI
Hogwarts reunion
FanfictionAcesta este un fanfiction. Nu dețin niciun personaj înafară de cele introduse de mine. Toate drepturile asupra seriei Harry Potter îi revin lui J.K.Rowling. Toate drepturile asupra acestui fanfiction îmi revin mie, IonițăMiruna.