E - Vlad ... eu chiar te plac ...
V - Dacă nu vrei ... te inteleg ..
E - Nuuu , chiar vreau dar... Eu sunt de aici ... si tu tocmai de la Constanta ...
V - Dar ...distanta nu ne poate opri !
E -Tot nu prea sunt sigură
V - Tu ma iubesti ?
E - Da ! Te iubesc mult ...
V - Atunci vrei sa fii iubita mea ?
T - SPUNE DA ! NU NE MAI TINE IN SUSPANS !
E - Da , vreau !
Si ii sar in brate in fata tuturor
T- Aww , dar în pat cand ? 😂😂😂
E - Doamne..
V - Nu-i baga in seama , iubire 🤗
E - Bine 😇
C - Mai pierdeți mult timpul ?
V - Ti se pare ca ce facem noi e pierdere de timp ?
C- Păi nu ... dar
E - Gelos , Cristi ? 🙂
C- Eu ?😂😂Tu glumesti ?
E - Chiar deloc 😂😂 se vede gelozia pe fata taa
C - Eu nu o vaad
E - Haide , in curand vei gasi pe cineva , te asigur eu ! Esti drăguț , amuzant , inteligent , semeni cu fratele tau 😂😂
C - Cu Vlad ? Lool 😂
V - Nu crezi ca vorbesti cam mult cu Cristi ?
E - Ooo, al doilea gelos :))
V - Chiar ma faci sa rad
E -Stiu , sunt amuzantă, mersi 😋
S(elly) - Bai , fŕațiloŕ ? Facem ceva sau ne uitam ĺa voi cum voŕbiti ?
E - Hai sa ne jucam sticluța cu provocări!
S - Noi mai avem tŕei ani?
E - Ne voi distra maa
S - Bine...
A fost super , au fost cele mai neasteptate provocări... a fost amuzant cand Selly trebuia să faca spagatul si si-a rupt pantalonii in fata tuturor , si dupa a trebuit să urce pe scări asa 4 etaje pentru ca liftu se blocase fix cand a vrut să se urce in el ... saracu' Selaru' 😂 Dă mereu numai in belele .
După mi am editat clipul jos si dupa ce l am postat toate comentariile si like-urile au explodat ... aveam 5k like-uri intr-ora.... maximul meu a fost 1k .
Am fost atât de fericită! După m-am gândit sa fac un live cu un Q&A , al doilea de pe canal avand in vedere ca pe primul il făcusem la 1000 de abonați. Primeam tot felul de intrebari : cum am ajuns aici ? De ce sunt cu toti vloggerii cu mine ? Cum am crescut atât de repede ? Pana am ajuns la intrebarea 'stai cu Vlad ?'. Atunci nu am stiut ce sa zic .... am zis ca e mai bine pentru mine si pentru voi daca nu voi răspunde la aceasta intrebare... apoi toate comentariile au fost :Sa va tina ! Mda ... eram sigura ca va veti da seama :)) După au inceput câteva comentarii de genul : Tu stai cu Vlad pentru abonați ? Vrei sa devii ca Magda ? Nu ul meriti pe Vlad! Stiu unele fete care s-ar potrivi mai bine cu el ,si înjurături .... Am fost dezamăgită de aceste răspunsuri si Vlad s-a apropiat si a zis :- De ce exista oameni de genul ăsta ? Cum puteti sa vorbiti rau de binele altuia ? Nu puteti sa vorbiti mai frumos ? Ce e cu atata hate pe voi ?Da ! Suntem impreuna ! Dar cu ce va afecteaza pe voi viata noastra personala ? Daca ati fi fost în locul ei cum ati fi reactionat acum ? Credeți ca o sa ne afecteze hate-ul vostru? Nu ! Chiar deloc , daca nu va place ce vedeti , puteti să iesiti de pe live !
- Vlad , nu trebuie sa imi iei apărarea! Nu poti schimba asa usor unele persoane ... Multumesc pentru tot , dar nu vreau sa ma ajuți!
- Dar eu vreau , si trebuie !
Si ma sărută scurt pe live
Tot chat ul explodează: Svt ! Svt ! Ew ! Svt! Aww ! Aia puteam fi eu ! Ce drăguț! Svt ! Aww ! Copii..
Se uitau aproape 500 de persoane
Cand ma uit la cati abonați am nu mi-a venit sa cred ... aveam aproape 17.000 😱😱-Omggg! Vlad ! Uite cati abonați am !!
- Este meritul tau , felicitari!
- Ba este si al tau ! Multumesc !
Si ii sar in brate.
- Cu plăcere ❤
După închid live-ul , eram foarte obosită .
Imi fac un dus rapidVlad bate la usa .
V - Pot sa intru ?
E - Nuuu !
V - De ce ? Ce faci ? :))
E - Nu intra maa ! Sunt la dus !
El apasă pe clanta
E - PLEACAAA!V - Ok :)))
După 5 minute ies .
E - De ce ai facut asta ?
V - Nu am voie ?
E - Nu !
V - Ok ..ok 😂😂
E - Si acum .... eu unde dorm ?
V - Păi, cu mine 😂😈😈 ...
Va urma ...
Capitol scris pe
6 septembrie 2017
Editat pe : 28 februarie 2018
CITEȘTI
Doar noi doi ❤/ w. Vlad Mnt
FanfictionATENTIE - CARTE IN CURS DE SCRIERE SI EDITARE - Best : 5 in ff ❤ Totul in carte ❤ Coperta noua : Made by AleMaria09 Personajele coperții : Vlad Munteanu AleMaria09 Cateva personaje ale cărții : AleMaria09 Vlad Munteanu Cristian Munteanu Sabri...