O ZI NORMALA

282 6 1
                                    

(In povestea asta Tsuki si Pink  au 23 si 25 de ani)

Era o zi normala.Tsuki se trezise.A facut micul dejun pentru PENK si la pus pe masa.A sa apucat sa filmeze DBD.

T(Tsuki):Hellloo si bine vam gasit la un nou episod din DEAD BY DAYLITH......Astazi vom juca drept killer..............

DUPA 30 DE MINUTE

T:Si cam atat atat a fost cu acest video.

Dupa ce Tsuki a inchis filmarea a mers la pisi si a observat ca el inca doarmea.Asa ca a luat un pahar de apa si la turnat pe el.

P(Pink):CE DRAQU FACI FEMEIE.ACUM SUNT UD LEOARCA.

T:Asa iti trebuie daca doarmi mult.

P:Sunt om.Am nevoie de odihna.🙅🙅🙅

Pink era foarte furios pe ea.Atunci Tsuki sa apropiat de el incet-incet.

P:De ce te apropi asa ostentativ de mine ??

Cand mai era doar 5 cm intre ei ,Pink a inteles ce vroia sa faca asa ca traso mai aproape de el si ia soptit"Nu scapi asa usor",apoi a sarutato😘😘😘😘.

Dupa 2 minute sau depertat unul de altul si sau continuat treburile.

T:Pisi eu plec la supermarket .Vrei sa iti iau ceva ?

P:Orice e sarat.

T:bine.Pa

P:Pa.

Pink a ramas singur in casa pana cand cineva bate la usa.Acel cineva era .........
Spar ca va placut.Next in fiecare zi.Bye.

Pentru cine nu stie sunt sunt aceeasi fata cu conturile AndreDumitr si NyaSmith856.

Tsuki Si IHATEPINK o poveste romantica.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum