#29

371 19 46
                                    

Hay Gayz! Ölmedim yaşıyorum! Kambek! Nasılsınız bakalım? Mutant Şişko mutlu.

Özlediniz mi?


-Siktir puşt! amk keli


tmm


Ben neden mi yoktum?

Çünkü 35 tane Doritos Risk 2.0'ı yiyip 12 tabak künefeyi gömüp üstüne 8 paket lahmacunu yedim ve ayranı unutmayıp komaya girdim. Merak etmeyin şimdi iyiyim!

Ardından Koi wo Shiyou(?) çalmayı öğrendiğim için işsizliğime işsizlik kattım. Geçmiş kurban bayramınız mübarek olsun bu arada.


Öhöm!


(Bölümler eskisi gibi zevk vermiyor aga .d sori)


Bugün yepyeni bir haber ile karşınızdayım!

Rus bilim insanları yeni bir virüs keşfettiler -benim sayemde  tb2- AİDS'den daha çabuk yayılıyormuş genelde bilgisayar/telefon/tablet/ya da her neyse  başında asosyale benzeyen ama yarı asosyal olan kişilere daha çabuk bulaşıyor. Bilim insanlar bunu masum insanların daha zor ve işkenceli bir yöntemle geçeceğini söylüyor. Virüsün adı ''B.N.P'' uzmanlar dikkatle uyarıyorlar! Sağlık uzmanları ile görüştük ve bazı besinler daha çok travma yaşattığını söylüyorlar. Bir dinleyelim...


Prof. Doç. Dr. Manyak Şişko diyor ki:


''Şu besinlerden uzak durun!

-Dondurma (beyaz renki çeşne şeysiler)

-Muz (öhhö ciğerimi söktün)

-(başka ne vardı sfjwepıf)''


Ayrıca bazı korunma yöntemleri de var.

-Animeci gruplardan uzak durmaya çalışın ya da güvendiğiniz anime seven insanlar ile kalın.

-Çok anime araştırmayın yoksa hentainin sonunda elbette B.N.P vardır!

-Azcık dışarı çıkın (bu Manyak Şişko uzun bir süredir ''dışarı'' denen cehennem sıcağına çıkmadı.




BU KADAR .D 

(Medya: Efsanelere Maara işlemez koççum)

Boku no Pico'dan Çıkarılacak DerslerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin