22.Bölüm; "Teklif"

2.9K 150 132
                                    

Multimedia; Buğlem Ada Demirkaya

Bu bölüme benim için çok önemli olan bir duyuru ile başlamak istedim. Okuyun lütfen.

Bildiğiniz gibi ben bölüm sonlarına yorum sınırı koyuyor ve sizlerden oy ve yorum beklediğimi söylüyordum. Belki hoşunuza gitmiyor olabilir ama benim sınır koyma ve oy - yorum isteme amacım tam olarak aşağıda olan sebepten dolayıydı.

Her yazar bölüm sonuna "VOTE VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM" yada bunun tarzında bir şeyler yazar. Bunun sebebi ise biz sizlere bu kitabı sunarken aynı zamanda hayal gücümüzü de sunarız. Hayal gücümüzü ve düşüncelerimizi beğenip beğenmediğinizi merak edip sizlerden oy ve yorum isteriz. Yorumlarınız sayesinde kitabın hoşunuza gittiğini anlar ve yazmaya hevesleniriz. O yüzden lütfen hayalet okuyucu olmak yerine birkaç dakikanızı ayırıp oy ve yorum verin.

Okundu mu bilmiyorum ama umarım okumuşsunuzdur. Okuyan hayalet okuyucularıma selam diyor ve sizleri bölüm ile yalnız bırakıyorum.

İYİ OKUMALAR

Sinir bozucu alarmın sesi ile uyandığımda saatin öğlenin 12'si olduğunu farkettim.Alarmları kapatıp yatağımdan kalktım. Yatağımı düzelttikden sonra aşağı inip dolapdan kahvaltılıkları ve hazır olan sadece pişmesi gereken patetesli börekleri aldım. Yan tarafta olan sepetten birkaç tane patetes alıp tezgaha koyduktan sonra börrği fırına koydum. Börekler pişerken patetesleri soydum ve kızarttım. Patatesleri tabağa koyup masaya aldım ve dilimlediğim börekleri de masaya koydum.

Masaya göz gezdirdiğim de tekrar dolaba yöneldim. Meyve suyu ile ketçap ve mayonezi çıkarıp masaya koyduktan sonra krep yapmak için gerekli malzemleri ayarladıktan sonra yapmaya başladım. Onlar da hazır olunca ellerimi yıkadım ve masanın resmini çekip Derin'e attım ve beklemeye başladım.

2. dakika da burada olan Derin'e sırıtarak kapıyı açtım.

Derin ile oturup kahvaltı yapmaya başladığımızda telefonumu elime aldım.

Buğlem; Günaydın Ege, nasılsın?

Anonim; Günaydın Buğlem.

Anonim; İyiyim, sen?

Buğlem; Bende iyiyim. Sana birşey sormak istiyorum.

Buğlem; Bana aldığımız elbise biraz abartı gibi geldi. Sence nasıl? Sonuçta gelinin kız kardeşi ya da en yakın kız kankası değilim.

Buğlem; Yalnız farkettim de ben gelinin hiçbirşeyi değilim. Sırf seni yalnız bırakmamak için geliyorum.

Yazıp gönderdikten sonra tabağım da olan patates kızartmasından aldım. Bu sırada telefonumda olan mesajları okuyan Derin'in sesi ile daha doğrusu çığlığı bakışlarımı ona çevirdim.

"Oha!" Dediğinde normal olan bakışlarım şaşkın bir şekile dönmüştü.

Tam konuşacakken Derin'in konuşması ile duraksadım.

"Ondan hoşlanıyor musun yoksa?" Diyerek sırıtan Derin'e şaşkınlıkla bakmaya devam ettim.

"Hayır ya. Ne alakası var?"

Demem ile Derin'in sırıtması soldu.

"Senin için falan diyince öyle anladım. Hem enişte kelimesi de ismi ile uyuyordu, neden hoşlanmıyorsun ki müstakbel eniştemden?"

"Hem neden hoşlanmadığımı sorup hem de müstakbel eniştemden diyorsun. Doğruyu söyle yoksa bütün gece uyumadın mı sen? Beynin yanmış."

Anonim ; Stalker   |Texting| Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin