Fabi?!

88 5 1
                                    

Fabi era chiar in camera.Se uita la cei 3.
(J):Oh Fabi ce bine ca esti aici.Poti sa ne dai drumu.
(F):Oh nonono.Voi ramaneti aici.
(J):Tu esti seful?
(F):Aham.
Atunci se trezi si Ilie cu Mimi.
(I):UNDE-I MIMI? spune Ilie speriat,nestiind ca Mimi e chiar in spatele lui.
(M):Sunt aici bai.
(I):Uh ce m-am speriat.Fabi tu ce cauti aici?
(F):Gandeste-te putin.
(I):Seful mafiei ha?
(F):Se pare ca esti destept.
(I):Da-i drumu lui Jad si Mimi.Lasa-ma pe mine aici si fa-mi ce vrei dar macar ei sa fie bine.
Atunci intra Roman.
(R):Tu cu Mimi nu plecati nicaieri.In schimb Jad da.El nu a facut nimic ca sa fie aici.
(I):TE ROG SI PE MIMI.
(R):Nu,amandoi o sa suferiti pentru ceea ce ati facut.
Roman ii da drumul lui Jad si il duce impreuna cu Fabi intr-o masina legat la ochi.
Nimeni nu mai era in camera.Mimi avand unghiile ascutite a putut taia sfoara.Asa s-au eliberat.Au vazut un geam,Ilie a ajutat-o pe Mimi sa se urce pana la geam apoi el.
Chiar cand au ajuns afara au intrat Fabi si Roman.Amandoi au inceput sa tipe dupa intariri.Mimi si cu Ilie au luat o masina si au fugit.Au ajuns la un hotel unde s-au cazat pentru o zi.O sa se duca in Romania.Acolo sigur nu o sa fie cautati.
                              ●peste o zi●
S-au dus in aeroport si se tot auzea despre o femeie si un barbat,femeia mai pitica si barbatul mai inalt,ea avea parul saten si el avea parul blond sunt in urmarire nationala.
Atunci s-au urcat repede in avion si au ajuns in Romania.
Roman intre timp s-a dus la aeroport si a intrebat lumea daca i-a vazut.Atunci o fetita striga dupa Roman.
(X):Domnulee,eu i-am vazut.
(R):Unde s-au dus?Mai stii?
(X):Am auzit ca o sa se duca in Romania.
Roman catre Fabi.
(R):In Romania.Ia avionul personal.
Roman avea un plan.O sa se intalneasca cu un tip care ii va da un pistol.Si o sa termine o data pentru totdeauna iubirea lui Ilie si Mimi.
Ilie si Mimi s-au ascuns la casa parinteasca a lui Mimi.
(M):Ilie nu mai pot.Sincer.
(I):O sa se termine curand.Promit.
Ilie si Mimi s-au trezit si se gandeau unde sa plece.Au mai povestit apoi aud ca usa de la intrare se deschide...
                   

Iubire imposibilaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum