#1. „Ce fel de mama esti?„

957 15 2
                                    

Luna POV:

Au trecut 3 ani...3 ani in care nu mi-am vazut fica. Am fost in spital 2 luni din cauza prostiei ce am facut-o. Da, m-am impuscat in piept. Am fost in coma, toti credeau ca am murit...asa ca si-au refacut viata. Matteo si Ayda un copil, un baietel de 2 ani. Din cate am inteles, Ayda este insarcinata si v-a avea o fetita. Ei sunt fericiti...
Simon este impreuna cu Ambar, sora lui Matteo. Se pare ca acum sunt prieteni. Clara locuieste cu ei. Se inteleg bine... Este deja mare...
Eu am ramas singura...de Nina nu mai stiu nimic...o sun dar nu raspunde nimeni...

Am iesit sa ma plimb prin parc. Intr-un colt îi vad pe Simon, Ambar si Clara!
Fug spre ei!
L: Claraa!! -o iau in brate-
C: Mamiii!!!
L: Mi-a fost dor de tine!
C: Si mie de tine!
-fuge la Ambar-
C: Mami, pot sa stau la Luna azi?-o intreaba pe Ambar-
L: Clara, cum adica Luna? Eu sunt mama ta, nu sti?
S: Luna, ce fel de mama esti tu?
L: Simon, cum adica?
S: Ti-ai lasat fata si ai vrut sa te sinucizi pentru Matteo. Tu nu te-ai gandit cum v-a trai fata ta fara tine.
L: Da,ai dreptate. Ce mama sunt eu? Dar tu ce tata esti Simon? Puteai sa imi spui atunci ca nu o poti lua pe Clara in weekend la tine pt. ca te intalnesti cu Ambar. Dar nu, tu ai preferat sa o cari pe fetita dupa tine, si nici sa nu iti pese ca fuge prin tot restaurantul! Tu ce fel de tata esti Simon? Ti-ai refacut viata cu asta si i-ai spus ficei tale ca ea este mama ei. Ai mintit-o. Ai mintit-o in fata! Tu ce fel de tata esti Simon?
A: Simon nu a mintit-o! I-a spus doar adevarul! Eu sunt mama ei. Nu Clara?
C: ...
A: Clara!
C: Imi pare rau mami, dar Luna este mama mea! -ma prinde de mana si plecam!

Primul capitol din vol 2. Cum vi se pare???

Viata noastra/ Lutteo | VOLUMUL 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum