Baby

36 1 2
                                    

Ajuns acasa ma trezesc a 4 a zi cu un zambet imens pe buze  si ii dau mesaj , o intreb ce face , era la scoala , asa ca iam zis ca vorbim cand ajunge acasa , pai am tinuto asa cam vreo o saptamana iesit afara vorbit pe mess , pana cand mi-am propus sa trecem la ceva mai mult si am inceput cu conversati perverse  indecente , vorbeam si vorbeam pana cand  i-a mi-a zis ca as fi primul  , eu atunci citind mesajul incremenisem era prima mea virgina si sa nu ziceti fetelor ca nu doare cand o faceti prima data ca ea a trecut prin primul travaliu atunci , pur si simplu stiu eram de putin timp impreuna , poate o sa aduceti critici ca de ce a facuto asa usor dar care era chestia daca o facea acum sau peste 3 luni , tot se intampla asa ca un sfat pentru fete nu va lu-ati dupa parinti care inca se mai cred pe vremea lu batranul ceausescu , suntem in secolul 21 ce naiba , e destul de greu in vremea noastra sa mai gasesti o virgina sunt ca animalele pe cale de disparitie  asa ca faceti-o cand credeti voi ca e momentul potrivit si nu va daruiti oricarui dobitoc pentru ca sunt baiat si stiu cum gandesc unii , inca una pe  lista  dupa aceea pur si simplu stiam ca e a mea  ca s-a daruit mie la propiu , si totul a inceput sa fie din ce in ce mai intens si nu va suparati feteleor dar aveti o mimica asa simpatica cand noi o bagam din ce in ce mai adanc iar cand va muscati buza o faceti ca sa ce ? stim ca aratati bin si va simtiti in extaz dar nu vi-o muscati voi lasatine pe noi sa o facem  ...... 



Eu am fost K si va astept la urmatorull capitol 

Love with SacrificesWhere stories live. Discover now