Alpay, sevgilisinin önündeki sırada otururken kokusunu alamadığı için, hem de derste olmamanın verdiği özgüvenle, sandalyesinde yükselip arka sıraya doğru uzandı. Gökmen her ne kadar sevgilisinin bu hareketinden hoşlansa da yüzünü buruşturdu. "Ne yapıyorsun amına koyayım."
Alpay kıkırdadı ve o sırada onları çekmekte olan ve ne kadar gay olduklarıyla ilgili mutlulukla mırıldanan yüksek işlevli manyak şaplakçı arkadaşları Eylül'e döndü. "Sağ profilden çek soldan yakışıklı çıkmıyor- Gökmen kıçıma pandik atmayı keser misin, sevgilim? Gökme- Lütfen ya." Eylül gökkuşağı kustuğuyla ilgili bir şeyler daha mırıldandıktan sonra zıplayarak Melisa'ya şaplak atmak için sınıfın arkasına doğru ilerledi. O sırada da Samet arkada 33 liralık protein tozu ile yaptığı 4-pack'lerle hava atıyordu. Eylül sessizce ilerleyip Melisa'nın kıçına şaplak attı ve onun çığlık atmasından önceki saniyeyi de değerlendirerek Arda'nın kıçına yavaşça tekme attı.
Alpay, Melisa'nın çığlığını duyduğunda hiç umursamadan, çünkü bu her zaman olan bir şeydi, Gökmen'i tuvalete gitmeye ikna etmeye çalışmaya devam etti ama Gökmen bu sefer kararlıydı onunla tuvalette oynaşmayacaktı. Çünkü dün bahçede kantine giderken Alpay'ı 12'lerden bir çocuğun götüne, ki Allah var sadece göt denemeyecek kadar güzeldi, bakarken yakalamıştı.
Neslihan sonunda yakışıklı sevgilisini bırakıp sınıfa gelmişti ama kaosu görünce yavaştan kendi sırasına doğru ilerlemeye başladı. O sınıfın şanslı ama şanssız olanıydı. Yakışıklı bir sevgilisi vardı ama Eylül'le oturduğu için bütün bir ders tacize uğruyordu.
Tam bu sırada açılan kapı ve kapıdan giren matematik hocası, Yüksel, herkesin toparlanmasını sağladı. Yanındaki Cenk'i de unutmamak lazım. Senenin başından beri Yüksel hocanın peşinde koşuyordu. Sırf onu fark etmesi için kıllı bacaklarını gösteren şortlar giyip sadece 11'lerin katıldığı ileri matematik etüt sınıfına gizlice katılıyordu.
Cenk, Yüksel hocanın önüne geçip kıvırtarak yerine geçti. Yüksel hoca her ne kadar çaktırmadan bakmaya çalışsa da becerememişti ve bütün sınıf baktığını anlamıştı. Yüksel boğazını temizleyip trigonometride kaldığı yerden anlatmaya devam etti.
Dersin ortalarında sıkılan sınıf iyice kopmuştu ve Aysun ve Yaren arka sıralarında oynaşıyorlardı, aslında daha çok Aysun sevgilisini öpmeye çalışıyordu Yaren ise şımarıp naz yapıyordu, ve Alpay sevgilisine onları gösterip onların da dersi dinlemek yerine böyle yaramazlıklar yapabileceğinden bahsediyordu.
Berkay, Alpay ile Gökmen'e bakıp suratını buruşturduktan sonra, vıcık vıcık halleri çok iğrençti ve bir babacık olarak midesi bulanıyordu, hayatının ikinci aşkı olan, birincisi Samet'ti, testlerini çözmeye devam etti.
Alpay ise dersin geri kalan kısmını Gökmen'i aşık bir şekilde izleyerek geçirdi.Diğer bölüm salı günü gelicek 💛
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tayfa Cinayet
HumorBir sınıf dolusu ergen, onların söz dinlemeyen hormonları ve manyak orospu çocuğu ruhları... (+18) Şaplakçı bir sosyopat içerir.