Era chiar Roman.
(I):Cum ne-ai gasit?
(R):Cat timp ati dormit v-am pus niste cipuri in caz ca o sa evadati.Mi-am dat seama cam tarziu de ele dar macar v-am gasit.
Atunci Roman isi scoate pistolul din sacou.
(I):Roman nu face asta.
(R):Ce sa nu fac?MI-AI LUAT SI ULTIMUL LUCRU CARE MA FACEA FERICIT ILIE,CUM SA NU O FAC? tipa Roman
(I):Da nu rezolvi nimic prin asta.
(R):CREZI CA O SA TE LAS SA FITI FERICITI?O NUNUNU,O IUBESC MAI MULT DECAT O FACI TU ILIE.
(M):Roman nu..
(R):TU NU TE BAGA. indreptand pistolul spre Mimi.
(I):Roman nu e ok ceea ce faci.Pana la urma suntem prieteni.
(R):PRIETENI?UN PRIETEN AR FACE CEEA CE AI FACUT TU?EU ZIC SA NU.TERMINA-TE CA NU ITI IESE JOCUL.
(M):Roman gataaa!
(R):Cum eu nu am putut fi fericit,nici voi nu puteti fi.
Roman a indreptat pistolul spre Mimi.Ii tremura mana.
(R):Imi pare rau ca aici s-a ajuns. si a apasat pe tragaci
Glontul a strapus-o pe Mimi chiar in coasta cazand in bratele lui Ilie.
(I):NUUUUU MIMI.NUNUNU TE ROG RAMAI TREAZA.NU TE ROG.MIMI!
(M):Sa stii...ca..sunt..insarcinata.Te iubesc... atunci a inchis ochii.
(I):NUUU NU NU TREZESTE-TE MIMI.VEZI CE AI FACUT?
Roman incepe sa rada.
(R):O sa fiu cu iubirea mea. atunci se impusca si el in cap
Ilie nu mai avea nimic.Nici iubita,nici prieten,si nici copil.
Ganduri Ilie
Copilasul meu,iubita mea.De ce?Era primul meu copil,imi doream asa de mult unu...de ce..
Acesta s-a dus si a scris cu o creta pe casa. "Iubire Imposibila" ceea ce arata iubirea lui cu Mimi.
Sfarsit
CITEȘTI
Iubire imposibila
RomansaIn cartea asta este vorba despre Ilie si Mimi care se indragostesc pe parcursul cartii.Ilie o ura pe Mimi la inceput si Mimi pe el dar la un moment dat sentimentele lor de ura s-au transformat in iubire.