#Güneşden devam...
Sabah o iğrenç alarmın sesi ile gözlerimi araladım.Saat daha sabahın körüydü saat 4 dü 15 geçiyordu.
Kalkıp hazırlanıp şirkete sürdüm.Güvenlikçi ve temizlikciler dışında kimse yoktu.Hemen odama gidip.Masanın üzerindeki evrakları hallettim.toplantilarima baktım hepsini cumartesi günüydü. İşim biter bitmez saate baktım saat 6 ya 5 vardı.
Şirketten çıkıp minicoperımı eve sürdüm.Eve varınca hemen duş alıp elifi aradım...-Alo aşkım nerdesin?
-Her zamanki gibi yuruse çıktım simdi dönüyorum patron.Beyzayı da alıp gelirim okula sen geç.
-Tamam tatlım bay bay...Üzerime siyah şortümü ve askılı beyaz tişortümü giyindim.Siyah deri ceketini alıp evden ciktim.Zaten makyaj asla yapmazdım genellikle de sacimi at kuyruğu yapardım.Arabamı çalıştırıp saate baktım. Saat tam 6 45 di.Okula doğru sürmeye basladım.Bi yandan da telefonumla instagramda eziniyodum.Bi anda arabanın önüne bi adam atladı.Ani fren yapıp durdum.Kemer takmadıgım için basım muhtemelen kanamisti çünkü kan akıyordu elime.Adam hemen yan tarafındaki kapıyı açıp bindi.Ben ise sadece onu izliyodum.Sert mizaçlı kehribar gözleriyle çok yakışıklı gozumuyodu.Eli kanıyodu.
Bileklerinde izler vardı.Benim konuş mıyacagımı anlayınca.-Sürsene kızım ölmek için çok gençsin.
-Ne? Ha banene ya.İn arabamdan cekemem seni.(Silah sesleri duyulunca)
-Bak eyer sürmezsen ilkimizde ölücegiz!Sur lan şu arabayı!!
-Bagırmada tak kemerini!İlimizde kemerimizi bağlarken silah sesleri duydum.Arkama baktığımda bize ateş eden iki adamı gördüm.Arabayı çalıştırıp son hızla sürmeye başladım.Tabi adamlar da bizi takip ediyodu.Ben.
-Torpidoyu aç.(Dedim o ise)
-Ne?(Dedi.Kesin mal bu çocuk)
-Torpido diyorum AC sunu.Torpidoyu açtığı an icindeki silahları gorunce bir iki dakika öylece durup bi torpido ya bi de bana baktı.Ben.
-Öyle bakıcagın çıkar sunu.Umarım kullanmayı bikiyosundur.
İcinden iki tane çıkarıp camı açtı.
Daha 5 kursunda adamların tekerlerinin hepsi patladı.İçeri geçip camı kapattı.Silahları incelemeye basladı.Tekin bi yere gelince arabayı durdurdum.Elindeki silahları alıp.-Bunlar benim bu bir.Seni kurtardımım için minnattar olma borcun olsun Simdi in arabamdan bi daha karşıma çıkma bu da 3.
Hic bi şey demeden indi bende gaza bastım okula surdüm.
#Ateşten devam...
Kızın sözü bitince sadece susmak kaldı bana da.Nasıl bi kızdı lan o.Bir orduya yeticek kadar silahı torpido da nasıl taşır.Resmen buyulenmiştim.Hemen telefonu cikarip buragı aradım.
-Alo Burak ..... Yerdeyim gelip beni al cabuk.
-Tamam abi bekle 5 dk ordayım.
5 dk sonra Burak gelince hemen arabaya bindim.Burak şaşkın bi sekilde.
-Ne oldu abi sana bu hal ne?
-Yok birşey orkunun piçlerievi bastı.Bi kız geldi o olmasa düşmüştür ellerine.
İnana biliyomusun torpidosu cephane doluydu?Neyse hastaneye sur sonrada okula geçelim.#Güneşten devam...
O çocuğu bırakalım 10 dk olmuştu ve BN hastane arıyorum korkmaz hospitıal adı olan bi hastanede durdum acile gidip pansuman yapmalarını bekledim.tam 10 dk oldu ama bekliyodum.Canım yanıyordu. Dayanamayıp bagırdım.
-Nerde lan doktor nasıl hastane burası kime diyorum.
Hepsi bi yerde toplanmış birine bakıyordu.Dayanamayıp doktora silah dayadım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA ÇETESİ (DEGİSİM)
ChickLitİki dik baslı çete 3 korkusuz kız 3 tane acımasız erkek.Dışları sert ama içlerindeki acı çeken çocuklar olan aksiyon korku dram dolu bi hikaye. Hikayeden alıntı. -Yine mi sen hep karşıma çıkmak zorunda mısın?Canına mı susadın kızım! -Asıl sen mi can...