Vlak

12 0 2
                                    


DENÍK: R.E.A.L.

Ahoj mé jméno je R.E.A. Lawros. Rozhodl jsem se že budu zkoumat podivnosti této planety. Začal jsem vyhledávat různé mutace u zvířat i lidí. Za celou dobu hledání jsem našel jedno místo kde je počet mutací velmi vysoký. Nachází se zde městečko IJzendijke je to vesnička hluboko v lesích. Byl zde důl, ale kvůli nevysvětlitelným věcem, které se zde dějí, byl opuštěn. Kousek dále jsou též hory s jeskyněmi, ty však nejsou prozkoumané, protože se tam všichni obyvatelé vesnice bojí jít.

"Tak konečně jsem to dopsal a teď  se půjdu připravit na cestu." Dokončil jsem svůj monolog  a šel jsem si sbalit věci. K běžným věcem jako je oblečení, trochu jídla na cestu a dokladům jsem si též vzal kuši, brokovnici, deníky na zapisování objevů, mačetu atd. Předem jsem si zjistil že autobus mi jede zítra v šest ráno, tak se ještě stihnu vyspat. 

O sedm hodin později (v 5):

Vypnul jsem budík, převlékl jsem se a šel jsem se nasnídat, poté co jsem splnil i hygienu vzal jsem batoh a vyrazil jsem na vlakové nádraží. 

Vlak jsem stihl jen tak tak. Byl skoro prázdný a tak jsem mohl mít vlastní kupé(z toho jsem měl velkou radost). Hned po odjezdu z nádraží mne navštívil revizor. Ptal se mne kam jedu, tak jsem mu řekl že dělám výzkum. Celou cestu jsem přemýšlel jak se tam ubytuji, ale uprostřed přemýšlení jsem usnul. O pár hodin později mne probudila rána, jak něco dopadlo na střechu v tu chvíli mne však oslepilo vycházející slunce. A v tu chvíli jsem si uvědomil že jsem dorazil na místo.

 Vesnička IJzendijke(mimochodem IJ je jedno písmeno pocházející zHolandska) byla mnohem větší než jsem si myslel. Nádraží na které jsem vystoupil bylo polorozpadlé a kolem vesnice byly hradby. Vešel jsem do městečka a procházel jsem ulicemi, bylo to hezké a poklidné místo. V tom jsem uviděl ceduli na prodej, řekl jsem si že kdyby tam byla nějaká rozumná cena tak bych si to koupil a tak jsem vyrazil k ceduli. Prodávaný dům byl ohromný a když jsem nahlédl za něj byla tam i ohromná zahrada. Z dveří vyšel mladý muž  a oznámil mi že za něj nechce moc a že by mi ho nechal i s tím co je uvnitř. Šlijsme společně dovnitř a já viděl že zde byly nástroje pro fyziku, biologii, chemii a všechno možné, z čeho byste si dělali srandu že to v domě být nemůže(byla tam i kostra dinosaura). Majitel mi řekl že se domu potřebuje zbavit že ho zdědil a nechce v něm bydlet. Po letmé prohlídce, při které jsem zjistil že dům je ve výborném stavu, jsem s majitelem podepsal smlouvu a dům koupil.

 Po letmé prohlídce, při které jsem zjistil že dům je ve výborném stavu, jsem s majitelem podepsal smlouvu a dům koupil

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Jiná dimenzeWhere stories live. Discover now