VOT SI CAPITOL URMATOR
Eu:Vreau...sa luam rochia asta..e ok "Vlad,opreste toate astea,te rog...nu mai rezist ! Am obosit sa lupt atata,poate...chiar nu mai trebuie sa lupt..."
Vlad:Okkkkk,acuma putem continua superba voastra logodna
Eu:Daaa...yey *sarcasm*
Au trecut 4 saptamani de la incidentul Soniei(logodna s-a anulat),cele 2 vrajitoare(stiti voi cine :)) ) fac planuri,lafel si Sonia,Cristi si ceilalți...Intre timp Cristi i-a spus lui Vlad ca defapt ei nu sunt impreuna cea ce pe Vlad l-a bucurat observând imediat fratele lui geaman,Cristi .
In camera lui Vlad
Cristi:Frate
Vlad:Hâ ? Ce e ?
Cristi:Te intreb ceva...dar sa imi raspunzi sincer,da ?
Vlad:Aha,o sa incerc
Cristi:Iti place de Sonia ? Plus azi e Valentine's Day
Vlad:A..A..m..pai...n-n-nu
Cristi: "Se vede pe fata ei se marita pentru lei"
Vlad:Ce ma ? Is baiat ! Si nu ma insor pt bani,ca eu is bogat deja !
Cristi:E o muzica de Adda ma prostule,si ma refeream ca se vede pe fata ta ca minti
Vlad:Ce vb ma acolo....nu imi place *mint,mint,mint,mint sper sa nu isi de-a seama"
Cristi:Mi-am dat seama de mult fratelo ! Tu crezi ca-s prost ? No way,is destept ! Acuma zii,csf sa te cuplez cu Sony ?
Vlad:Sa faci ce ? Ma cuplezi cu Sony,nush,adc...habar n-am stii tr sa plec ! Paaaa
Cristi:Tot prost ai ramas
Vlad:Ce ma ?
Cristi:Am...a..tot deștept ai ramas
Vlad:Aaa,aha da stiu
Jos in sufragerie
Eu:Tu chiar crezi ca o sa reusesti ? Never ! Eu si Vlad suntem suflete pereche forever ! Tu nu stii nimic !
Tania:Serios ? Sa mori tu ? Ia sa vedem cine castiga pana la urma eu sau tu ?
Eu:Bine,provocare acceptată !
Vlad coborand si Sonia intorcandu-se ei cazand si sarutandu-se
Tania:Fututi mămăligă ma-tii ! *In scoapta*
Vlad si Sonia ridicandu-se
Vlad:Am..eu...am..st-st-stii,pai..hm...eu...cum sa iti s-plun..adica spun stii..imi par-
Nu apuca sa termine caci Sonia a fugit repede in camera lui Vlad ( a lor)
Vlad:"Ohhh,mama...ce am facut ? Din vina sărutului ala nu o sa mai vb cu mine niciodata,stiam ca nu ma place ! Prostu' de Cristi ! Acuma ma urăște categoric ! Aiiiiiii imi vine sa ma omor"
Cristi:"Ce ti-am zis ma...stiam eu ca asta se v-a intampla ! Asa si trebuia ma,sunt un deștept cu planuri deștepte ! Ma iubesc,si pe "sor-mea" Sony "
In camera la Vlad (a lor)
Eu:"Yey,azi e ziua indragostitilor si am primit un cadou super ne-am sarutat...yeyeyeyeyyeyeyeyeyyeyeyeyyeyeeyyeyeyeyeyyeyeyyeyeyyeyeyeyeyyeyeyyeyeyeyyeyeyyeyeyyeyeyeyyeyeyeyyeyeyyeyeyyey . Plus ca daca nu ma prindea ma faceam una cu pamantul , si a fost romantic"
Intra Vlad in camera
Vlad:Sony..
Sonia intorcandu-se
Eu:D-Da ?
V A C O N T I N U A
VOT !!!!! SI APARE CAPITOLUL URMATOR
CITEȘTI
Destinul (F.F Vlad Si Cristi Munteanu)
Фанфик♣ESTE FICTIUNE♣ ❌ Cartea este inspirata dintr-un serial Indian❌ ♣ESTE FICTIUNE♣ Povestea de iubire dintre doua fete gemene Sonia si Emma cu doi baieti gemeni Vlad si Cristi....i-a o intorsatura ! Se despart din cauza parintilor care nu ii lasa impre...