Două feţe

53 0 0
                                    

30.

Alex ii intise 20 de banuti,Florin incruntat se uita spre el si ii spune:

-O sa mai ai nevoie de transport si atunci o sa iti iau dublu,sau poate chiar triplu.

Alex nici nu mai intrazni sa se uite in directia lui.O discutie scurta cu paznici si intra in castel.Era un castel mare,impunator dar iti dadea impresia de singuratate.

-Ma inclin.

-Ridica-te,zise Theo.

-Vin la tine cu ganduri de ajutor,am nevoie de tine,maretia ta.

-De ce nu te duci al rege?Nu pe el l-ai slujit pana acum?zise Lordul mai mult resemnat decat suparat.

-Regele?Glumesti.El m-a facut sa par un mascarici in fata tuturor.

-Si de ce ai venit la mine?

-Stiu ca tu nu ai o istorie foarte buna cu rege si as vrea sa ma ajuti.

-Perfect,am eu un plan,urmeaza-ma.

Cei doi statura mai bine de doua ore planuind urmatoarea miscare impotriva regelui.Alex iesise fericit ,cu un zambet larg pe fata,avea o lista in mana.Lordul ii daruise un saculet cu niste bani si un cal rosu,pana si Alex se intreabse de ce rosu,dar Theo il dadu pe acela in mod expre.

Piata oraslui Franc,era una dintre cele mai mari piete din tot tinutul,acolo gaseai tot ce aveai nevoie,de la ochi de brosca la cojonesuri de taur.

Vestile circulau foarte repede,acestea ajungand si la curtea regelui de alianta,Lordului cu un necunoscut Alex.Regele Gopo isi intreaba regina cea roscata daca stie ceva despre acest Alex sau ce au de gand cu aceasta alianta.Regina stia mai multe despre subiectul respectiv,dar nu voia sa spuna nimic regelui,mai ales ca regina avusese o aventura cu acest baiat.

Alex facuse rost de toate ingredientele pe care i le ceruse Lordul,acum trebuia sa ajunga la vrajitoarea din nord.In drum erau cateva sate de spiridusi,dar Alex primise o harta cu un drum exact pe care trebuie sa il urmeze,astfel evitand aproape toate satele.Un singur sat ii statea in fata,era un sat cu spiridusi foarte tafnosi si ciudati.Cand ajunsese in satul acela,toti spiridusi se stansesera in fata lui si incepura sa faca plecaciuni in fata lui,motivul fiind calul sau rosu,aceasta culoare fiind slabicunea spiridusilor respectivi.In schimbul calului regele spiridusilor ii dadu 100 de spiridusi care sa mearga cu el in calatoria lui.

Harta aceea ducea direct intr-o pestera,spre o comoara caruia nimeni nu ii cunostea continuturile.La capatul pesterii era un trol de vreo 10 metri inaltime,care nu avea nici o sansa impotriva a 100 de spiridusi furiosi.Trolul picase in cateva minute,dar comoara era in interiorul lui,acesta trebuind disecat pentru a obtine comoara.Dupa cateva minute de odihna,spiridusii incepura sa dea in el cu topoare si sabii pentru a-l despica.Dupa cateva ore bune comoara a fost gasita in stomacul trolului.In cufar se gasea doar un bilet cu niste simboluri egiptene.Alex stia sa le descifreze deoarece el studiase istoria egipteana,astfel fiind capabil sa traduca ce scrie pe acea foaie.Traducerea textului era urmatoarea: "Recit-o doar cand ai nevoie neaparat".

Aceasta nu era ultima incapere din pestera,ultima era un sanctuar.Din intuneric apare cineva cu o gluga mare,neagra in cap si o coasa in mana.Alex era putin ingrozit dar si foarte curios,nimeni nu ii spusese de asa ceva,omul cu gluga i-a cerut sufletele tuturor spiridusilor care ramasesera  in viata pentru a-l lasa sa treaca.Alex nici nu a stat pe ganduri si a acceptat,iar omul cu gluga l-a lasat sa treaca prin poarta spre iesirea din pestera,fiind foarte aproape de cocioaba vrajitoarei.

Vestile ajunsesera pana la regele Gopo,iar aceasta nu era deloc fericit sa auda asta,isi trimisese ucigasul prin piata sa afle mai multe si poate chiar sa se confrunte cu tanarul indraznet.Acest ugicas era un vechi prieten de al lui Gopo,dinainte sa devina e rege,il ajutase in multe privinte si ii datora locul la palat.Acest ucigas avea doi metri,era plin de muschi si poseda o vointa de fier,lucruri ce il faceau arma suprema de ucis impotriva tuturor ce voiau sa il atace pe regele Gopo.Nemilosul ucigas purta numele de Gabi.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Apr 25, 2014 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Două feţeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum