|10|

965 127 3
                                    

Jungkook's POV

Τελικά είχε κλειδωθεί σε ενα δωμάτιο και η πόρτα δεν άνοιγε. Προσπάθησα να την ανοίξω αλλά δεν μπορούσα, είχε κολλήσει. Της είπα να περιμένει για να φέρω βοήθεια.

Καθώς πήγαινα προς την ταράτσα, συνάντησα τα παιδιά και τους ρώτησα που πάνε απαντώντας μου ότι είχαν δουλειά.

Τέλος πάντων, η πόρτα που σε έβγαζε στην ταράτσα ήταν μισάνοιχτη και έτσι την άνοιξα σιγά σιγά.

Είδα τον Yoongi με την Εϊρά να κοιτάνε ο ένας τον άλλο γλυκά. Σκέφτηκα να μην τους ενοχλήσω για να μην χαλάσω τη στιγμή αλλά κάποια περίμενε να βγει από ενα κλειδωμένο δωμάτιο οπότε έπρεπε να τους διακόψω αναγκαστικά.

JK: Γκουχου γκουχου...

Σόρρυ παιδιά...

Με κοίταξαν και οι 2 μαζί λες και είχα κάνει έγκλημα.

Δεν συγκρατήθηκα εκείνη τη στιγμή, ήθελα τόσο πολύ να γελάσω αλλά το μόνο που κατάφερα ήταν να τους κοιτάξω με ένα πονηρό χαμόγελο.

Όχι, σοβαρεψου!

Αυτό το πονηρό χαμόγελο που είχε σχηματιστεί στο πρόσωπό μου, εξαφανίστηκε και αντικαταστάθηκε με ενα σοβαρό βλέμμα.

JK: Χρειάζομαι βοήθεια.
Υ: Τι έγινε;
JK: Η Αρεούμ κλειδώθηκε σε ενα δωμάτιο και δεν μπορούμε να την βγάλουμε.
Ε: Τι έκανε λέει;;;;
Υ: Με τους άλλους τι έγινε; Τους βρήκατε;

Εκείνη τη στιγμή, εμφανίστηκε η Ήρια μαζί με τον Jin απο μπροστά μου και τους χαιρέτησαν.

Η κ' J: Helloooooo!!
Ε: Καλά, που είχατε πάει;;
Η: Δεν μπορούμε να σας εξηγήσουμε αυτή τη στιγμή, πρέπει να βγάλουμε την Αρεούμ απο το δωμάτιο. Άντε! Σηκωθείτε, τι περιμένετε;
Ε: Καλά ντε ηρέμησε...

Σηκώθηκαν απο το πάτωμα και ήρθαν μαζί μας. Δεν αργήσαμε να φτάσουμε και ακούσαμε την Αρεούμ να μας φωνάζει.

Α: Εϊρά; Εσύ;;;
Ε: Ναι! Καλά... πως κατάφερες και κλειδώθηκες εδώ μέσα;
Α: Θα σου εξηγήσω άλλη φορά, βγάλτε με απο εδώ τώρα!!!
JK: Suga έλα να με βοηθήσεις να σπρώξουμε τη πόρτα.

Προσπαθήσαμε να την ανοίξουμε αλλά και πάλι δεν άνοιγε η άτιμη!

JK: Δεν ανοίγει!
Ε: Κάτι μου λέει ότι κάποιος θα διανυκτερεύσει εδώ σήμερα...
Α: Κάτσε να βγω έξω και θα σε περιλαβω εγώ!
Ε: Ε βγες πρώτα!
Η: Έλα μωρέ σταματήστε!
Ε: Λοιπόν κάντε άκρη...
Υ: Τι θα κάνεις;
Ε: Θα την ανοίξω.
Υ: Ποια;
Ε: Την πόρτα!
JK: Τι; Εσύ;
Ε: Ναι.
JK: Πως θα την ανοίξεις;
Ε: Θα δεις...

Έρωτας με την πρώτη πάσα || myg√Onde histórias criam vida. Descubra agora