Ve ben insanlarla artık yolumu ayirdim.İnsan değil hayvan sevin bitki yetistirin. İnanin insanlardan daha faydali ve karsiliksiz bi sevgi bulacaksiniz.Nankorluk etmezler.
İkiyüzlülükte yok daha ne olsun.
En çok darbeyi kardesim dedikleriniz yapmazmi zaten.bunun adı şerefsizliktir. Bence gayet kendilerine yakisir bi isim.
10 kisiyi toplasan 1 adam etmez insanlardir bunlar.
Ne yasadin demeyin eminim bircogunuz boyle insanlarla muhattap oluyor. Olmadiysada olur merak etmeyin. Hayat bize 3 can sunmuyor tek canla basladik tek canla bitiriyoruz. Oyun değilki yaşadıklarımız. Ne biz cizgi karakterleriz nede dunya cok guzel bi yer sadece fani omrumuzde yasamak icin yasiyoruz.
Onemli olan diger dunya hersey orda baslicak. Hazirlik okuyoruz bi nevi. En degerli notlar öbür dunyada verilcek. Kelimeler yetmez su satirlara icinizi dokun rahatlayin mutlu olun ve daima gülün . Aglamak çözüm olmadi herseferinde. Arkanızdan gaddar desinler hic üzülmüyor desinler mutlu olmak daha guzel asıl gaddar, vicdansiz bunlari söyleyenlerdi zaten. Kafamiza neden takiyoruz bunu diyen sanki hic takmiyor ben bi faydasini gormedimde ne yazikki. Hayat kisa sevin eglenin gulun ozgur olun bu hayatin tadini cikartin. Ama bana sormayin yapiyormusun diye cevabim bazen olacaktır. Ben mukemmel biri değilim . Cok uzatmak istemiyorim daha ilk bolum sizi sıkmicam.Kisaca yasamak icin yasamayin dua edin ibadette yapin. Hayat bizle oynuyosa sizde oyuna devam edin pes edipte çıkmayın...
Bu oyun gibi gördüğümüz hayat bizi hep yanıltmıyorsun zaten...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yasamak icin yasiyorum
RandomOkumaniz tavsiye ederim. Kendinizi bulmak için... Sizde içinizi dökün ki yenilerine yer kalsın..