Soğumak üzere olan kahveni yudumlarken son gelen hastan odandan çıkıyordu. Üniversite için koreye gelmiş,okulunu bitirip doktor olmuştun. Hayallerini gerçekleştireceğim için mutlu olsanda şu aralar fazlasıyla stres içindeydin.
Biten bardağını masanın diğer tarafına itip telefonunu eline aldın. Sevgilin Hyun Woo ile bugün konuşamamıştınız. Sen fazlasıyla yoğun oluyordun ve o bunun farkındaydı. Hemen ismine tıklayıp telefonu kulağına götürdün.
"Ah bende aramanı bekliyordum.Kendim aramak istemedim çünkü hastan olabilirdi."
"Çok yoruldum sevgilim~ Beni buradan kurtar."
Aegyo yapmayı fazla beceremezdin fakat yine de yapardın.
"O zaman hazır ol seni kurtarmaya geliyorum güzelim."
Telefonu kapattıktan sonra önlüğünü çıkarıp askıya astın ve ceketini giydin. Havalar artık ısınmaya başlamıştı ama sen çabuk hasta olduğun için Hyun Woo ceketsiz dışarı çıkmana izin vermiyordu.
Odanı toparladıktan sonra kapını kilitleyip aşağı indin. Asistanlara iyi akşamlar diyerek dışarı çıktın.
5-7 dakika sonra Hyun Woo gelmişti. Onu görünce sarılıp kokusunu çektin.
"Özlemişim seni."
"Sabah seni işe bırakmıştım ama bende özledim."
El ele tutuşup yürümeye başladınız.
"Nereye gidiyoruz?"
"Çocuk parkına gideceğiz."
Çocukları çok severdin ayrıca çocuk gibi olmayı da çok severdin.
Ellerini çırpıp sevgilinin yanağına küçük bir öpücük kondurdun.*
"Daha hızlı sevgilim."
Hyun Woo'ya bağırdığında salıncağı daha hızlı sallamaya başladı.
Sen kahkaha atarak anın tadını çıkartıyordun. Bir süre sonra Hyun Woo yanındaki salıncağa yerleşip yavaşça sallanmaya başladı.
Sende salıncağını onunla aynı dereceye getirdin.
"Teşekkür ederim oppa.Güzel vakit geçirdim."
"Stresli olduğunu biliyordum (Adın) Biraz vakit geçirirsek iyi olur dedim."
"Mutluyum. Stresimi azalttın."
"Her zaman yanındayım güzelim."
Salıncağından uzanıp dudaklarını seninkilerle buluşturdu.Böylece güzel bir gün güzel bir son ile bitmiş oldu.
Ya ilk defa böyle hayal et yazıyorum umarım klişe ve sıkıcı şeylerden uzak durmuşumdur. Aklımda kurgu yoktu o yüzden böyle yazdım umarım beğenmişsinizdir.
Istek için mesaj atabilirsiniz^^