İLK BULUŞMA

20 4 2
                                    

Buluşma saati gelmişti.Okulun arkasındaki cafede bekliyordum ve Alya beni aradı;

ALYA
-Marinette,ben gelemeyeceğim.

MARİNETTE
-Neden Alya,ne oldu?

ALYA
Marinette Eiffel Kulesi'nde süper bir kötü ortaya çıktı,bloğum için çekmeliyim,üzgünüm gelemeyeceğim.

MARİNETTE
-Tamam Alya,önemli değil sonra görüşürüz.

(Telefonu kapatır)

Hemen gidip dönüşmeliydim.Ama Adrien gelicekti...
Gidip bir yerde dönüştüm ve Eiffel Kulesi'ne doğru gittim.Kara Kedi de ordaydı.

UĞUR BÖCEĞİ
-Kara Kedi ne oldu burda?

KARA KEDİ
-Leydim,birine akuma girmiş ve Jagget Stone'dan intikam almak istiyor onu hemen durdurmalıyız.

Bir süre sonra akumayı alıp iyileştirdikten sonra cafeye geri döndüm.Ama galiba çok geç kalmıştım.Tam gidiyordum ki Adrien bana seslendi;

ADRİEN
-Heyy!! Dur..

MARİNETTE
-Aaa merhaba,geç kaldığımı sanıyordum.

ADRİEN
-Aslında ikimizde geç kaldık.

MARİNETTE
-Eee şey Nino nerde.?

ADRİEN
-Iıhhmm o gelmeyecek çünkü hasta olmuş sen git demişti.

Aaa Adrien ile başbaşaydım.Dalmışız ve zamanın nasıl geçtiğinin farkında değildik.

ADRİEN
-Aa şey çok geç oldu gidelim mi?

MARİNETTE
-Aa olur,gidelim.

ADRİEN
-Dur Marinette, seni evine bırakayım.

MARİNETTE
-Aa yok önemli değil ben kendim giderim.

ADRİEN
-Oo yapma Marinette, hava karardı ve galiba yağmur yağacak.

Çok ısrar etmişti ve bende kabul etmiştim.
Yağmur atıştırıyordu ve biraz ıslanıyorduk.Adrien ceketini çıkarıp bana giydirdi.Ona buna gerek olmadığını söyledim ama dinlemedi.Benim üşümemem  için herşeyi yapıyordu.Ve sonra elini omzuma attı ve koşalım dedi.Çünkü yağmur hızlanmıştı.En sonunda eve geldik.Adrien'a çok geç olduğunu ve eve nasıl gideceğini söyledim.O da ne yapacağını bilmiyordu.Annem geldi ve Adrien'a bizde kalmasını söyledi.Ne kadar reddetsede annem ısrar etti.Ve Adrien mecburen kabul etti.İçeri girdik ve Adrien ile birlikte odama çıktık.

MARİNETTE
-Anne,Adrien benim yatağımda yatsın ben yerde yatarım.

ADRİEN
-Aa hayır Marinette, asıl ben yerde yatarım önemli değil benim için farketmez.

ANNEM
-İkinizde susun.Marinette ve Adrien başka yatağımız yok.Adrien Marinette ile beraber yatabilir misin tatlım?

MARİNETTE
-Neeeeee..!!! 

ANNEM
-Ama anne nasıl yatacağız?

Annem beni dinlemeden aşağı indi ve giiti.Adrien ile birbirimize baktık.Sonra Adrien önemli değil,yatarız dedi.
Ve yatmaya hazırlanıyorduk.Yattık.
Ben buna inanamıyordum.Adrien ile yatıyordum.Hem de yan yana.Ve aynı yatakta

Sonra Adrien uyuyakaldı.Ben daha uyanıktım.Adrien bana döndü ve eli benim üstüme geldi.Sonra hafiften Adrien'ın elini tuttum.Ve bende uyudum...










Her türlü yoruma açığım.Lütfen hikayem nasıl düşüncelerinizi yorumlara yazın...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 08, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

MUCİZE:UĞUR BÖCEĞİ İLE KARA KEDİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin