"Κονορ,χαρηκα"ειπε με ένα πονηρό χαμογελο
Με το που άκουσα τη φωνή του για κάποιο λόγο πάγωσα, εμεινα να τον κοιτάζω για τουλάχιστον 10 δευτερόλεπτα.
"Κοίτα,θα εμένα να με κοιτάζεις για ώρες αλλά έχουμε και δουλειές. Ονοματάκι; "μου είπε παιχνιδιάρικα.
Τότε η αγελαδισια μου έκφραση εξαφανίστηκε και τη θέση της πήρε ένα μπιτσιστικο βλέμμα λέγοντας του"Ας ερχόσουν στη βάφτιση,φιλε"
"οοο" είπε ο Ζακ.
"Σκάσε Ζακ,παμε πάνω Έλλη"ειπε Τζες
"Ώστε Έλλη... μμ χατιτωμενο"ειπε παρατηρώντας με προσεκτικά.
"Ναι, χαριτωμένο...σε αντίθεση με εμενα" του είπα και έκανα να φύγω όταν τον άκουσα να λέει "Αγρια,μαρεσει".
(...)
Αφότου έπεσαν οι τίτλοι τέλους της ταινιας, η Τζες με βομβαρδισε με ρωτήσεις τυπου.
"Γλυκούλης, δεν είναι; "
"Ποιος; "είπα και καλά ανήξερη.
"Έλα μη μου το παίζεις πως δεν καταλαβαίνεις, σε είδα που τον κοίταζες σαν ξελιγωμένη".
"Χαχα μου φτιαξες τη μερα"
"Έλα Έλλη,σε εμένα μιλας"
"Καλά εντάξει, γλυκούλης είναι αλλά έτσι και ανοίξει το στοματάκι του...παει το χασε"της ειπα κόβοντας εκεί τη συζήτηση.
"Καλα,καλα τέλος πάντων...τελικα θα έρθεις τη Παρασκευή να κοιμηθείς σπίτι μου;"μου είπε κοιτάζοντας με με κουταβισιο βλέμμα.
"Αχ δε ξέρω κουκλίτσα μου, περίμενε να κοιτάξω την ατζέντα μου γιατί αν θυμάμαι καλά τη Παρασκευή έχω συνάντηση με τη βασίλισσα της Αγγλιας"ειπα και τότε ένιωσα το σώμα μου να δέχεται ένα σπρώξιμο ρίχνοντας με στο ξύλινο πάτωμα της Τζες...γεια σου και σένα πατωματακι θες να γίνουμαι φίλοι; Πριν προλάβει το πάτωμα να μου απαντήσει μπήκαν ορμητικά στο δωμάτιο ο Ζακ και ο Κονορ.
"Είστε καλά κορίτσια; "είπε αγχωμένος ο Ζακ.
"Νιώσαμε ένα σεισμό,εσεις;"είπε ο Κονορ.
"Τι σεισμός καλέ, εδώ η Έλλη έσκασε σαν καρπούζι στο πατωμα"ειπε και άρχισαν όλοι να γελάνε προκαλώντας μου ένα κοκκίνισμα χειρότερο και από ντομάτας.
"Ω έλα τώρα Έλλη μια πλάκα έκανε μη θυμώνεις"ειπε ο Κονορ προσπαθώντας να κρύψει το γέλιο του.
"Καλά, καλά Τζες εγώ τη κανω τα λεμε"ειπα και κατευθύνθηκα προς την έξωπορτα,ενω το κοκκίνισμα δεν είχε φύγει.
Hi guys 2ο κεφάλαιο σήμερα απλά σας ενημερώνω ότι μέχρι την Κυριακή που την επόμενη μέρα ξεκινάνε τα σχολεία θα ανεβάζω κάθε μέρα γιατί μετά θα μπαίνει 1 να 2 φορές την εβδομάδα.
Ερώτηση 1η✔Πως σας φάνηκε το κεφαλαιο?
Ερώτηση 2η✔Σιπαρεται Έλλη με κονορ? #ellinor
Μέχρι αύριο see you soon 💕
Πατήστε το αστεράκι και κάντε ένα σχόλιο αν σας άρεσε 😚❤
BẠN ĐANG ĐỌC
◾Keep Me Alive◾
Teen FictionShe is cold as ice but in the right hands she melts❤😏 Τι γίνεται όταν η φωτιά συναντάει το νερό..💦🔥 Έλλη μια φυσιολογική έφηβη που πηγαίνει 2α λυκείου ζει την δικιά της ρουτίνα που το μόνο άτομο που συμπεριλαμβάνεται σε αυτήν είναι η κολλητή της...