Buna, sunt Alice...sunt o fata normala cu o viața normala.
Pfff...pe cine păcălesc,sunt o adorabila de 16 ani doar par o adorabila dar nu sunt.
Pai, trecutul meu a fost cel care m-a schimbat si am devenit o asasina.
Revenind la trecutul meu, eram doar o fetița de 6 ani, aveam o familie minunata,mai am si o sora cu 2 ani mai mare decât mine... mama in vremea aia a murit într-un accident rutier.
După câți va ani tata s-a recăsătorit cu comandanta armatei pe nume Molly, o iubea si acuma o iubeste pe sormea ca pe fiica ei dar cu mine are si acuma ceva.
Tata a ascuns fata de sora mea si pe mama vitrega ca el era cel mai bun asasin iar unchiul meu cel care ii puneau pe asasini sa omoare, doar mie mi-a spus ca știa ca intr-o buna zi o sa calc pe urmele lui.
La 10 ani, un doctor a făcut un vaccin si a forțat pe un om sa își facă vaccinul dar acel om a devenit un om fără minte pe scurt un zombi, apoi s-a produs o explozie si aproape toți au devenit niște zombi.
In acea zi eram impreuna cu tata la festival si îmi luase un iepuraș din plus,a încercat sa ma salveze dar tot am fost muscata de un zombi, nici acuma nu pot sa scot ochii aia rosi din minte.
Tata iau salvat pe toți si iau dus pe cealaltă parte a podului ... singurul lucru pe care trebuia sa facă era sa distrugă podul cu bombe dar nu mai avea timp sa ajungă si el pe cealaltă parte așa ca s-a riscat pentru oraș si a murit in explozie, iepurașul din plus a rămas foarte prețios pentru mine. Mama vitrega dadea vina pe mine pentru moartea tatei si a observat ca am mușcătura pe mâna dreapta dar încă nu m-am transformat, atunci m-au dat pe mâna oamenilor de știință.
Au făcut o gramada de experimente, vând erau cat pe-a ce sa ma taie in bucatele a apărut unchiul si ma luat din mainile acelor oameni.
Oameni l-au crezut pe tata erou așa ca i-au făcut o statuie cu el drept mulțumire.Acela a fost trecutul meu, acuma sunt o fata care e asasina si nu prea sunt prietenasa ci sunt chiar rea, am doi prieteni foarte buni Anna si Justin si pe mușcătura aia de pe mâna mi-am făcut un tatuaj in forma de infinit.
CITEȘTI
A.S.A.S.I.N.A
ActionAlice, este o fata nemiloasa care a trecut printr-un trecut tulburător si a devenit sa omoare oameni.