-KİN-

108 40 11
                                    


-Gül, çok ateşin var. Al iç şu ilacı.

-Ih... nerdeyim ben?

-Benim evimdesin Gül.

-Ne işim var benim burada be! Çekil şurdan, dedim ve ayağa kalkmaya çalıştım ama başım çok döndüğü için Arda belimden tutup yatağa yatırdı.

-Sakın ayağa kalkma Gül.

-Buradaydın demi Arda. Pelin'in evindeydin.

-Gül bunun sırası değil. Önemli olan senin sağlığın.

-Eğer önemli olan gerçekten benim sağlığımsa Pelin, o zaman bana Arda'yı geri ver, dedim ve inlemeye başladım.

-Gül, biliyorum benden nefret ediyorsun ama lütfen sende bunu anla. Arda'yı sana geri versemde Arda seni sevmeyecek, çünkü o beni seviyor.

-Gül, Pelin haklı ben onu seviyorum ve...

-Ve ne Arda. Daha dört beş gün önce bana olan aşkını kelimelerle ifade edemiyordun şimdi ne oldu?

-Gül biz evlenmeye karar verdik, dedi Pelin Arda'nın elini tutup sonra da yüzüne bakıp gülümseyerek.

-Gül ne olur beni affet ama artık senden hoşlanmıyorum.

-Arda, tamam evlenin. Ne haliniz varsa görün ama sana şu deyim ki: Bu senin çok sevdiğin Pelin, önce birine aşık olur, onun için veremeyeceği şeyleri bile vermeye hazırdır ama her zaman kaçmayı sever. Sakın bunu unutma. Üstelik o nikah masasında evet diyeceğin zaman Pelin'in eski ilişkisini de unutma, dedim ve gücümü toplayıp ayağa kalktım. Kapıya doğru gittim ve olanları hatırlamaya çalıştım. Evin ışıklarının yandığını görünce eve doğru yürümüştüm. Yağmur her yerimi ıslatmıştı.kapıya kadar geldim ve zili çaldım üç dört kere. Sonra sanırım narkozun etkisiyle bayılmıştım. Şimdi hala kapının önündeydim ve aklıma Arda'nın son kez 'Gülüm' dediği gelmişti. Kolumdaki saate baktım, saat 5.40'dı. Daha sonra da olduğum yere düştüm. Gözümü yavaş yavaş açmıştım yarım saat sonra.

-Gül iyi misin?

-...

-Gül konuş lütfen, biliyorum neler hissettiğini ama ne olur bir şey de. Tansiyonunu ölçeceğim kolunu uzat lütfen.

-Bırak be iyim ben. Sana da o çok sevdiğin kocan olacak herife de ihtiyacım yok benim.

-Tamam Gül. Git o zaman, dedi Arda. Şok olmuştum çünkü Arda beni kovmuştu.

-Tmam Arda. Ama sana son bir şey diyeceğim. Pelin seni çok değiştirdi, deyip biraz önce kalkıp gitmeye çalıştığım yataktan tekrardan kalktım.

-Gidiyorum ve bir daha yüzümü görmeyeceğinize dair söz veriyorum. Ama şuna da söz vereceğim ki size ömür boyu huzur ve mutluluk vermeyeceğim. Bundan da emin olun, dedim ve gün doğumunda dışarı çıktım. Sanki doğan güneş değildi de benim onlara olan kinimdi.



-Multideki Pelin-

GÜZ GÜLLERİ (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin