BÖLÜM 11 "Tuğba!"

1.2K 111 170
                                    

Ömer'den

Sabahtan beri odamda volta atıyorum. Defne gerçekten haklıydı. İlk önce İlan-ı Aşk edip daha sonra zaman istedim. Naptım ben ya? Benim Defne'yi etkileyecek öyle birşey yapmam lazım ki aklına başından almalıyım...

Düşünmekten bunaldım resmen. Odamdan çıktım Defne'nin odasının kapısına gelince bir iki kere tıklattım ama ses vermedi. Bende artık merakıma yenik düşüp kapıyı açtım içeri girdiğimde su seslerinden Defne'nin duş aldığını anladım.

Yazar'dan

Yatağına oturup bekleyecekken yatağın  üzerindeki giysileri görünce daha da nefesi kesilmeye başladı. Bir de üstüne üstlük Defne'nin bornozuyla birlikte çıkması artık bayılabilirdi.

Defne içeri girip Ömer'i gördüğü an çığlığı bastı tabi.. Ömer yanına gidip eliyle ağzını kapattı.

Ö: Şşş Defne sakin ol benim Ömer.

D: Ne işin var senin burada ya?

Ö: Seni görmeye gelmiştim bir iki kere tıklattım duymadın bende girdim.

D: Tamam o zaman şimdi çık!

Ömer bir anlık fesatlaşmaya başladı.

Ö: Niye?

D: Ömer sapık mısın? Çıksana!

Ö: Niye canım yani? Konuşuyorduk ne güzel!

D: Bornozla mı?

Ö: Ha şey doğru ya.. Neyse o zaman şey yapıyım ben çıkıyım.

D: Hadi Ömer Hadi.

T: Defne kızım noluyo niye bağırıyorsun?

İkisi de aynı anda başını kapıya çevirdiler.

D: Hiii Ananem!

Ö: Napıcam ben şimdi?

D: Şey yap.. Iıı dolap! Dolaba saklan!

Defne Ömer'i iterken Ömer ise söyleniyordur.

Ö: Ya Defne benim dolapta ne işim var? Napcam ben dolapta? Ne güzel Ananeme söylesek işte!

Defne dolabın kapısını kapatır kapatmaz Türkan odaya girdi.

D: Anane!😁

T: Defne?

D: Ay benim canım Ananem noldu sen niye geldin?

T: Çığlık attın diye geldim ben kızım. Noldu asıl sana?

D: Şey çığlık mı atmışım ben?

T: Atmamış mısın?

D: Atmış mıyım?

T: Kızım ne diye çığlık atıyosun diye soruyorum ya sana!

D: Şey Anane şey.. BÖCEK! Böcek gördüm ben böcek o yüzden öyle bir anda çığlık attım.

T: Böcek?

D: Hııı böcek başka ne olabilir ki?

D: Hııı böcek başka ne olabilir ki?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
KUZEN (DEFÖM)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin