A háború előszele... ?

346 28 2
                                    

Már forrt a vérem az idegtől. Itt lovagolok teljesen tehetetlenül, már vagy 20 perce egy 14 méteres titánalakváltó után, aki elvitte a társam. Ackermann-san is összevissza szitkozódott magában, mire megkapta az engedélyt a támadáshoz. Úgy látszik, Smith-san nem szeretné elsietni a dolgokat. Lehet, hogy éppen ez fogja a vesztünket okozni. 
Végre az erdőhöz értünk. Mint kiderült, Annie nem tétovázott sokat, egyszerűen belevetette magát a sűrűbe. Pechére, ez éppen kapóra jött nekünk, ugyanis az erdőben nálunk az előny a manőverfelszerelés miatt. Persze, nekem olyan mindegy lett volna, hisz rajtam nincs felszerelés, csak a hátamra kötözött két kard. Hogy hogyan harcolnék így? Ez elég egyszerű; 4 éves koromtól folyamatosan csak edzettem. Mindegy egyes izmom arra lett képezve, hogy a földről tudjak 20 métert ugrani. Kicsit hihetetlen, nem igaz? Azt mondanád, ez fizikailag lehetetlen, de ez egy elég csekély dolog például a titánok létezéséhez képest. 
A hadnagy fürgén szökkent a levegőbe, s a fákon át ugrálva vette üldözőbe a titánlányt. Bennem is harci láz égett, de sajnos nem kaptam engedélyt. Ackermann-san azt mondta, maradjunk készenlétben, ameddig ő felméri a gyenge pontjait. Smith-sanék most nem tartottak velünk, úgy gondoltuk jobb, ha ők gyorsan megkerülik az erdőt, hogy utána szemből tudjunk rájuk támadni. 
Alig bírtam megülni a lovon, legszívesebben én is Erenék után eredtem volna ahelyett, hogy csak vágtatunk feléjük, gondoskodva arról, hogy Annie ne tudjon meglógni. 
Percek múlva fel is tűnt a hadnagy kicsi és karcsú alakja. Valakit hozott a hátán... Eren? Ő az, igaz? Mérhetetlen megkönnyebbültség fogott el, amint megpillantottam a fiú gyönyörű türkizkék szemeit. Az a három-négy óra, mialatt üldöztük őt, napoknak, vagy talán heteknek tűnt. Nem értettem miért, de a titánfiú nagyon a szívemhez nőtt. Má-mármint nem úgy, hogy szeretem! Félre ne értsetek, egyszerű barátomnak tartom. Csak... Aggódtam érte. 
- Hadnagy! - kiáltott fel csillogó szemekkel az egyik katona. Talán Ackermann-san a példaképe lenne? Meg is tudom érteni, fantasztikus katona lehet, ha egymaga elbánt Annie-ékkal.  

Lassan, de biztosan haladtunk hazafelé. Eren megkapta az egyik pót lovat, így most mellettem vágtatott. Egész végig csendben lovagoltunk egymás mellett, mígnem fel nem tettem egy elég hétköznapi kérdést. 
- Hogy érzed magad? Nem fáj semmid? 
- Nem. Jól vagyok, köszi - fordult felém. Tekintetünk találkozott, de én pár másodperc múlva elkaptam a fejem. Újabb néhány perces némaság ereszkedett közénk, amit most a fiú tört meg. - És, te? Nem sérültél meg? 
- Um, dehogy. Te sokkal nagyobb veszélyben voltál, mint én. Ki tudja, mit terverztek veled... - iszonyatosan fájt ezeket a szavakat kimondanom. Mert igaz volt mind. Akármit tehettek volna a türkizszemű fiúval, bármilyen borzasztó, felkavaró dolgot. Kísérletezhettek volna rajta, vagy akár felboncolhatták volna... Még a gondolatába is beleborzongtam.
- Minden rendben! Simán titánná változtam volna és szétvertem volna a seggüket! - vigyorgott. Én erre szélesen elmosolyodtam, s egyik kezemmel elengedve a kantárt, szívemhez szorítottam az öklömet, akár a tisztelgésnél szokás. "Megtisztelő lesz veled küzdeni."
Eren egyből érette az üzenetet, majd ő is határozott mozdulattal a mellkasára rakta a kezét. - Mellesleg... Bertholdék egy titán vállán voltak, nem igaz? - komolyodott el.
- Igen... Ők is alakváltók, úgy, ahogyan te. Reiner a Páncélos óriás, Berthold a Kolosszális... És Annie is egy közülük. Szerintünk ő volt az, akin menekültek.
- Hogy... Annie... ? - nézett rám üres, hitetlenkedő tekintettel. - Nem, ez biztos valami véletlen lehet, nem lehetett ő... 
Szánalommal néztem rá. A kezeit bámulta, melyeket erősen a gyeplő köré font. Talán nem kellett volna elmondanom neki. Végtére is, szerintem szerette Annie-t. Hm, szerelem, mi? 
- Ne haragudj, lehet, hogy nem kellett vol-
- De Annie nem tenne ilyet! Miért akarná az emberiség pusztulását? 
- Nyugodj le, kérlek. Ráérsz akkor idegeskedni, mikor visszaértünk. Most próbálj lazítani - a fiú lecsillapításával bajlódtam, de úgy tűnt, rengeteg kérdés fogalmazódik meg benne. Nem lehet könnyű ezt így egyszerre feldolgozni, de nem szabad elragadtatnia magát. Először jussunk vissza épségben.

Attack on Titan Fanfiction - Soto no Sekai (Eren x Oc) [BEFEJEZETT]Where stories live. Discover now