Bölüm 10

228 19 3
                                    

Niall kapıyı açtığında koskocaman gülümsedim. " ah merhaba!" Dedi neşeyle. Louis'yi görmek için arkamıza baktı ama kimse olmadığını fark edince Taylor'ın saçlarını okşadı. Louis çoktan Manchester için hazırlanıp yola koyulmuştur bile.  Bu ortamı aptal bir toplantıya tercih ettiği için ona hala kızgındım. Onca çabalarıma rağmen vazgeçmeyip gitmişti. Halbuki onun yerine bircok kişi o toplantıya katılabilirdi.

" ah Louis Nerede?" Diye sordu Niall biz içeri girerken. Taylor bana bakıp gülerken Louis'ye yeniden öfkem arttı. Tanrım cidden gelmesi için ben fazlasıyla çabaladım! Beni buradaki insanlara rezil ediyordu.

" Niall amca Harry ile minik Horan'a pasta aldık. En güzelini seçtik." Taylor elindeki kutuyu Niall'a uzattı.

" ah çok teşekkürler çocuklar." Yanımıza sarışın vr sevimli bir bayan gelmişti.  Bu Fiona olmalıydı.  Louis'nin aptal inadı yüzünden hala onunla tanışamamıştık. Bu ilk karşılaşmamızdı. Kocam cidden sinir bozucu birisiydi.  Bu ona olan öfkemi daha fazla arttırmıştı. " Merhaba Fiona. Sana babamın eşini tanıştırmamı ister misin? Bu Harry." Gülümseyerek elimi uzattım o da gülümsemişti. El sıkıştıktan sonra " merhaba." Dedi. " peki ya baban nerede?"

" Louis bu yemeğe gerçekten çok katılmak istiyordu ama son dakikada acil toplantısı çıktı." Taylor bana bakmıştı. Onlara Zayn olduğu için katılmak istemedi ve toplantıyı bahane ederek buraya gelmedi diyemezdim. Elbette yalan söyleyecektim. Bunların hesabını Louis fena şekilde ödeyecekti. Yalan söylemekten cidden nefret ediyordum.

" ah bu cidden çok kötü oldu. Uzun süredir görüşmüyorduk."

" bunu daha sonra telafi edeceğine emin olabilirsin Ni." Taylor beni şaşırtarak elimi tutmuştu. İçeriye bu şekilde girdik. Zayn ve Liam çoktan gelmişti.  Zayn dahi buradaydı. Yeniden gülümsemek zorunda kaldım. Keşke buraya gelmemiş olsaydım.

" Tay bebeğim Zayn amcana hoşgeldin. " dedi Zayn sinsi bir gülümseme ile.

" hayır Zayn amca öyle bakma babama söz verdim. Yaramazlık yapamam."

" hadi ama aklıma harika şeyler gelmişti!" Diye isyan etti Zayn.  Aralarında gizli bir anlaşma şekli olmalıydı.

" babama söz verdim uslu bir çocuk olacağım. Öyle değil mi Harry?" Bana karşı bu kadar iyi davranması beni şüphelendiriyordu. Umarım aklında bir plan yoktur. Bana asla bu kadar samimi olmazdı. Bunun altında beni rezil edecek bir planın olmasından korkuyordum. Başımı belli belirsiz salladım.

" Zayn, Taylor'a ceza vermeyebilirim ama sana harika cezalarım olur. Onu kışkırtma."

" Teşekkürler Liam amca." Taylor, Liam'ın yanına giderek ona sarıldı. " merhaba Harry." Liam çok sevecen bir ifade ile konuşmuştu.

" sinir bozucu kocan nerede?" Elbette bu tatlı ortamı Zayn bozmuştu. Onun haricindeki herkes Louis ve bana iyiydi ama Zayn'in hala ilk günkü nefreti vardı. Liam, Zayn'e ters ters bakıyordu.

" Zayn, Louis'ye karşı lütfen biraz olumlu ol." Dedi Niall. Louis sanırım gelmemek konusunda haklıydı bir bakıma. " Zayn, Taylor varken Louis hakkında kötü bir yorum yapma. Bu duruma ne kadar çok sinirlendiğini biliyorsun."

" üzerime gelmekten vazgeçin. Louis'nin sinir bozucu olduğunu buradaki herkes biliyor. " evet öyle ama onun sinir bozucu olduğunu sadece ben söyleyebilirdim.

" nedense Louis ile beraberken sıkılan tek insan sensin. Sinir bozucu olmuş olsaydı kimse eğlenmezdi."

" ah her neyse. Kocam  bir toplantıda olacak." Zayn sinir bozucu davranmaya devam ettikçe Louis'nin toplantıları hiçbir zaman bitmeyecekti. " Niall önemli bir haber için toplandığımızı söylemiştin."

Forgive Me Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin