XIV. Fejezet

193 20 0
                                    

JUNGKOOK POV

-Jó rendben.. de akkor valami jót válassz. -mosolygott rám Yoongi.

Istenem.. Azok a szemek. Kiválasztottam a zenét, és várakozó tekintettel néztem Suga sötét szemeibe. Mintha hallaná a gondolataim, elmosolyodott, és feljött mellém a színpadra. Elindult a zene.. egyszerre kezdtünk énekelni.. Őszintén nem értem, hogy Yoongi miért gondolja azt, hogy csak rappelni tud, hisz semmi baj nincs az ének hangjával.. A dalban a kedvenc részem következett..

-And catch me when I fall.-énekelte Suga a szemembe nézve, ezzel egy időben pedig megfogta a kezem...
Bele pirultam az érintésébe.. Még egyszer közösen elénekeltük a refrént, és vége lett a számnak.. Le sétáltunk a színpadról.

-Nagyon jók voltatok -mondták Hobiék félelmetesen egyszerre.

-Köszi srácok. Most ki következik? És kivel?-mosolygott Suga.

-Hát.. Namjoon? Jössz velem rappelni egy kicsit?

-nézett Hobi mosolyogva Rapmonra.

-Mehetünk. -válaszolta mosolyogva Monnie.
Nem is kell mondanom.. Csodálatosan rappelték el a dalt, mint ahogy mindig is szokták.. Mosollyal az arcukon jöttek le a színpadról.

-Ez nagyon jó volt!-tapsolt TaeTae.

-Kösz haver -pacsizott le vele Namjoon.

-Most kik menjenek? -kérdeztem.

 JIN POV.

-Hát.. Jinnie.. Jössz velem egy Crazy In Love-ra? nézett rám Taehyung.

-Mehetünk. -mosolyodtam el.
Felmentünk a színpadra.

Forró nyárOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz