YAZARDAN
Kartal herzamanki karakterini konuşturup işkenceye devam etti ve elindeki tuzu bacağını parçaladığı adamın yarasına bastı
Aaaaa abi yapma yalvarırım yapma
Adamın abi demesi kartalın iyice midesini bulandırmıştı ve bağırdı:
Kes lan sesini şerefsiz hayvan o kızda sana böylemi yalvarıyodu ha söylesene pislik böylemi diyodu dedi ve ateşte ısıttığı bıçağı adamın yarasına bidaha sapladı bu sefer daha çok bağırdı ve kekeleyerek konuştu:Aa abi valla kendide istedi ye-yemin ederim abi valla bak ha-hatta ilk o dedi abi valla bak
Bu kartalın iyice damarına basmıştı zaten sinirli bi yapısı vardı ve bu bardağı taşıran son nokta oldu
Laaan şerefsiz senin karşında salak mı duruyo lan hayvan, lan kırk yaşındasın 15 yaşında bi kiz senin neyini istesin lan kartoroz ulan varya şuan yemin ederim seni öldürmemek için zor tutuyorum kendimi ulan varya.....
Kartal içindeki siniri atmak içik duvarın dibindeki kum torbasına tekmelerini savurdu içeri cihan girdi ve onu durdumaya çalıştı
Abi abi tamam sakin ol tamam ekip onu konuşturur icabına bakar tamam bizden bu kadar.
Kartal: ya cihan kardeşim ALLAH aşkına söyle nasıl sakin olıyım nasıl ya kafayı yicem yaa ulan 40 yaşında adam 15 yaşındaki kiza tecavüz ediyo ve delil yok diye serbest birakıliyo ulan aklım almıyo yaa... ya kızı yada torunu yaşında ki kiza ya hiçmi miden bulanmadı hiç mi için acimadi yaa...
LAAAAN diye çığlık atarak adamın suratına bi yumruk geçirdi..Cihan: tamam abi tamam.sen içeri geç sakinleş ben hallederim gerisini..
Kartal kendi kendine sayıklayarak içeri geçti
Hayvanlar, pislikler, şerefsizler , ve daha benzeri.Cihan ekibi aradı ve adamı almaları için bi ekip göndermelerini istediler.
Evet onların işi buyde tacizcileri yakalyıp suçlarını itiraf ettirene kadar işkence ederlerdi ve bundan hiç çekinmezlerdi ne kızlar nede erkekler. Ama kartalda farklı bi şey vardı onun öfkesi herşeyi yakıp küle çevirebilecek şekildeydi sebebini ise şimdiye kadar hiç kimseye söylemedi kardeşim desiği insanalara bile.
Cihan işkençe odası diye ad verdikleri yeri hallederken kartalda içeriye geçti onu gören nehir zaten ona getirdiği badiyi hiç bir şey demeden ona uzattı. Onun için bu daha hıçbirşeydi kartalın ne hallerini görmüştü gerçi o herşeye karşı soğuk kanlıydı kendi babasını diri diri yakarken bile soğuk kanlıydı sebebi ise. Babası annesi öldükten sonra başka bir kadınla evlenmişti ilk başta korkmuştü ama beklediği gibi çikmadı ve üvey annesi ona kendi çocuğu gibi davranırdı hatta babasından bile iyi davranırdı bukadar iyi bir kadın babası gibi ilgisiz ve ayyaş bi adamla nasıl evlendi oda hep merak ederdi ama gönül bu işte otada konar banasınada diye düşünürdü. Kendisi tek kardeşti bir de üvey annesinden bir kardeşi vardı ama onu hep öz kardeşi gibi severdi. Bir gün okuldan dönüşte babasının, üvey annesinin elini kolunu bağlamış ve üvey kardeşine tecavüz ettiğini gördü. Bi kıriz hali geldi, eline sehpanin uzerindeki vazoyu aldı ve babasini arkadan bayılttı kardeşini ve üvey annesini oradan kurtarip onlara kaçmalarını söyledi. Babasının elini kolunu bağlayip ayilmasini bekledi, ayildiktan sonra konuşmasina firsat vermeden arabanın arkasindan aldığı benzini babasının üstune dokmeye başladı ondan sonra son bikez babasının gözlerine baktive elinde yanan çakmağı yere attı. hizla oradan uzaklaştı kapiyi kapatip evin disina cikti annesi ve uvey kardesine istanbuldan gitmelerini ve bu olay hakkinda hic konusmamalırini soyledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAPIK AVCILARI
Teen Fictionhayatındaki en büyük amaçları çaresiz ve masum insanlara yardım etmek olan bı orgüte üye olan bi gurup gencin hikayesi....