Yarmagül'ün Suçu Nee?

935 25 6
                                    

-Kızım baksana gayet iyi.Bence damat adayımız bu olabilir.

-Yok kızım yaa!Ceren bu çok kısa dişimin kavuğuna sığmaz.

-Oha lan diş değil mağara mübarek!

-Yaw mağaranın benim ağzımda ne işi var ben kendim mağarayım.

-Yarmagül,sen mağara değilsin mağaranın içindeki ayısın.Bir susar mısın??

-İki sussam olmaz mı ?? puahahahahhakihkihkohkohkohh

-Off...çenen değil gözün çalışsın.Evde kalacan kızım.Durumun ciddiyetinin farkında mısın?Kalayazdın ya la? Oğlan arayalım biraz daha?

- oğlum sabahtan beri bakıyoruz.Bırak onlara DOVE baksın.

-Yemin ediyorum hemoliz olmuş hücreden daha betersin.

-Yaw he he.Anlamıyorum  diye..Bi biyoloji biliyon iyi ki havan batsın.Napayım?Yabancı dilim iyi değil.

-Ohaa!!! Yuh lan!!! O ne??? Buldum buldum.

-Kafasına elma düşmüşNewton'dan daha çok sevindin ya la .. Noldu?

-Lan sana damat adayı buldum.Bunu görünce köpeğin kemiğe saldırması gibi saldırcan.Maceracının kuzuyu pardon pişmiş kuzuya olan aşkı gibi tutulacaksın.

-Nerde, hani? Kuzu mu? Pişmiş mi?Nerde lan?Bak bak gözümden yaş geldi.Bak tüylerim diken diken oldu.Nerdeeeeee????

-Sakin ol! Ar-kan-da

Arkama dönmemle Yunan tanrısını görmem bir oldu.Bu ne la?İnsan olamaz?Kuzu da olamaz?İnsan değil,kuzu değil, ne la bu?Ammaannn kuzusuz hayat çok bayat.Neyse ya kız o kadar heveslendi güzel güzel offf taşş diyem de şeyetmesin, neyetmesin?Neydi onun adı? Melemesin yok yok bu değil.Kuzu olamsın bu hiç değil.Bunlar sıradan bunları herkes yapıyor.Daha farklı.Hahh Kuzunun açık havada bozulduğu gibi bozulmasın.

-Yarmagül!Salyalarını sil,kuzu değil o!

Döndüm önüme pis pis sırıtıyor.Ben kuzu görünce bile böyle sırıtmıyorum ya.

-Yanlız bu çocuk sana bakarsa taşlıkta kademe atlayayım.

-Of ceren ya bakmazsa bakmasın.

-HIH..Bakmazsa oturur salya sümük ağlarsın sen.

-Yok beee en son bir kuzu için ağlamıştı.Zavallının baldırındaki etler boşa gitti.Ahh ahhh!!

-Yarmagül hadi çocuk kafeden çıkıyo takip edelim.Duygulanmanın zamanı değil.

Ya bu kızda damatla bozdu kafayı arkadaş.Ben tuvallette para şeyeden her istediği anında olan ama bir türlü erkeklerle iletişim kuramayan,sürekli dalga geçilen ben bile bu kadar takmıyorum erkek meselesini.Elalemin derdi seni mi gerdi be kızım diyesim geliyo ama ne fayda.Sevgilim olmasın nolmuş kuzular var.Onlar benim kocamm,çocuğumm,yuvam gibiler.Onlar olmadıktan sonra neydim ben bele dünyayı tehhh !!! Ama tabi beni hiç yanlız bırakmayan Ceren i de kırmak istemiyorum.

-Tamam Ceren ya .DÜŞ ÖNÜME!! 

Kafeden çıkıp kuzu görünümlü meteorun peşinden gittik.Çocuğun sufatını da bi yakından göremedim gitti.Bu saftrik Ceren ota boka konan gönlüyle beni çirken ördek yavrusunun peşinden koşturmuyodur inşallah.Gerçi bende çirkin ördeğin ta kendisi olurum da neyse...Ahaaa!! mağazaya giriyor.

-Yürü Yarmagül! mağazaya girdi peşinden gidelim.

-Yaw, he he.Sen ilerle geliyorum işte dağ gibi arkandayımm.

Kapıdan girerken bir el beni tuttu.Daha doğrusu o elin beni tutabilmesi imkansız.Durmasaydım....çoktan ezmiştim de gördüm neyseki.

-Ağır vasıtaları almıyoruz bacım..giremezssin deyip sırıttı mal herif. şaka yaptığını zannediyo. ama çok şükür ben böyle şakalara çok takan biri değilim.

-Hassssbinallahh....Paranın kokusu gelmedi heralde oralara kadar ha ?

deyip cebine 200 lira sıkıştırdım da neyseki yol verdi.Ceren in sesini duydum sonra.Hay duymaz olaydım!!

-Yarmagül nerdesin ya !! Çocuğu kaybedicezzz.

-Geliyorum.Ağır vasıta geliyorr açılınnnnn!!!

-Offf .yürü..

-La canım arkadaşım şu  cemalini bir göremedik.Ben kafede inceleyememiştim ki...

-O zaman biraz hızlı yürü önüne geçelim önden bakalım.Hadi hızlı ol!!

-tamam koş koş!

Hızlıca çocuğun önüne geçtik.Töbeee!!!Hey maşşallah!!!Özene bezene yapmış anasıyla babası!!Kendimi tutamadım ve çocuğa:

-Sen ekmek kırıntıları üzerinde tango mu yaptın??

Çocuk durmuş bana mal mal bakıyo.Mal dediysek kuzu yani.Devam ettim:

-Hacca giden uçağı kaçırıp Amsterdam a mı indirdin??Bir yakınınız öldü de mevlidine dj tiesto yu mu çağırdın??Anana babana el mi kaldırdın??Daş olmuşssun.ALLAH seni daş etmişş...

Çocuk hala kuzu kuzu bakarken Ceren beni susturmaya çalışıyordu.Ama ben susar mıyım?susmammm.Kuzu yerken susuyorum ama.Çocuk ağzını açtı.Aha bişey diyecek.Yavrum çabuk de sinek girmesin.

-Tanışıyor muyuz?

-Tanışabiliriz!!

-Peki, dedi ve elini Cerene doğru uzattı.

Tabi buldu daş kızı uzatır tabi.Ama yohhh ben o eli çıhtığı yere sokmasını bilirimm..Koca yolunda enişte bulduh iyi mi??

Ceren de kurdun kuzuya baktığı gibi bakıyor kıza.Niye gız dedim çünkü gız gibi oğlan arhadaş. Hem bayybiiifeyiss hem de döşü gılsız.Ceren durur mu? o da uzattı elini. peki ben durur muyum? Ayıracaktım kii ceren beni diğer eliyle durdurdu.

-Emre.

-Ceren

-Memnun oldum Ceren

diyip sapıh sapıhh edepsizz gibi sırıttı.

-ben de şey ...ben de ... ben de  Yarmmaagüll!!

-Napiyim,sana ismini soran oldu mu ??

-Bak Emre.Bana düzgün davranacaksın.Doğmamış çocuklarının babası daha kurulmamış evinin reisi olacaksın!! Tamam burayı biraz abartmış olabilirim .Kısaca ismim YARMA-gül!! yardırtırım ulennnn!!

-Yaw hehe. Ama cidden vücuduyla bu kadar uyuşan bir isim görmedim.

Al işte biri daha dış güzelliğimle baktı.olmayan dış güzelliğime...Bir de derler ki önemli olan iç güzellik.Halbuki dışını beğenmeden içine bakmıyor insanlar..

-Kuzu olsaydın seni yerdim ama öküz olduğun için gidiyorum.Çünkü öküzler benim damak tadıma biraz ters.

Gözlerini devirdi.Ben arkamı dönüp oradan uzaklaşırken Cerenle numaralarını almışlardı.Cerene yüksek sesle

-Görüşürüz Ceren cim. en kısa zamanda!

görüşün siz. Çok ta fifi..

***

Eve gittiğimde direk yemek yedim ve yatağımın üzerine uçtum ve düşümeye başladım.Bugüne kadar birçok zayıflama dış görünüşüme özen gösterme gibi kararlar almıştım tabi hepsi de ancak 2 saat sürmüştü.Ben neden böyle çirkindim ki?? Peki istesem güzel olabilir miydim? Denemek gerekirdi belkide.Bu sefer kararlıyım. Gerçekten ama gerçekten insanları çok şaşırtacağım.Heleki o Emre denen şer-herneyse!! Değişcem kararlıyım bu sefer.Hemen yarın bu değişime başlamak lazımmm!!!

Yarmagül'ün Suçu Nee?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin