SELAM CANLAR ♥ EVET BU KİTABIMI DAHA YENİ YAYINLADIM VE İÇİNDE İŞE YARAYAN ÖNERİLER BULUNUCAK.İYİ OKUMALAR ♥
Evet bildiğimiz gibi her genç fame olmak ister.Ve ben size fame olmanın yollarını söylicem :))
KIZLAR İÇİN ;
Evet hemen hemen her kız fame olmak ister.Bunu yapmak biraz zaman alabilir ama sabır erdemdir derler ;)
1- Mutlaka ve mutlaka bir sosyal medya'nız olmalı.(Facebook,Ask.fm,Twitter) gibi.
2- Sosyal medya'lardaki fotoğraflarınız saçma olmamalı.Mesela dudaklarınızı tatlı bir ifadeye sokun,dudaklarınızın esnekliklerini gösterin.(Multi medya'daki gibi)
3- Herkesle arkadaş edinmeye çalışın.Kafa dengi kişileri seçerseniz daha iyi olur.
4- Hep markalı şeyler kullanın (Polo,Adidas,Nike,Obey) gibi.
5- Mutlaka bir kepiniz olsun ! (markalı) .
6- Eğer okula gidiyorsanız sınıfta boş konuşmayın,derse katılın ama sakın inek olmayın !
7- Saçlarınızı uzatın ve mutlaka salın eğer öğretmenler kızıyorsa gevşek bir topuz yapın ve ya yandan sıkı olmayacak şekilde at kuyruğu yapın.
8- Mutlaka takıldığınız bir grup olsun 4-5 kişi ve grubun içinde en az 2-3 tane erkek bulunsun.
9- İyi laf sokun ama kimseye fazla bulaşmayın.
10- Tarzınız çok rüküş olmasın sportif giyinin ve hareketlerinizle ilgi çekici olun.
11- Fazla makyaj yapmayın sadece rimel ve parlatıcı yeterlidir.
12- Gülüşünüz çok önemli,dişleriniz beyaz olsun mutlaka fırçalayın.Birde çok abartılı gülmeyin biraz ağır olun.
13- Sosyal medyalarda çok sık şeyler paylaşmayın,genellikle kendinizi bahseden şeyler paylaşın.
14- Okulda eteğinizin boyunu kısaltmayın adınızı kötüye çıkarırlar ! ya pantolon giyin ya da eteğinizin boyu dizinizin 3 parmak yukarısında olsun.
15- İyi espiri yapmaya çalış.Sakın soğuk espiriler yapıp kendini rezil etme !
16- Sınıfında popüler bir kızmı var ? Sana bulaşıyomu ? ona gerektiği lafı söyle ve sakın ama sakın saç baş girmeye kalkma itici gözükürsün.
EVET ŞİMDİLİK BU KADAR :) UMARIM YARDIMCI OLMUŞUMDUR ♥ ERKEKLER İÇİN OLAN BÖLÜMÜ +3 VOTE GELİNCE YAZICAM :)) SİZLERİ SEVİYORUM HERKESE İYİ GÜNLERR ♥