Položil jsem to a ještě nad tím vším popřemýšlel. Dal mi to, co nikdo jiný. Miloval mě, jako nikdo jiný. A já ho ztratil. Navždy. Chci jít za ním, ale nechci tady ostatní nechávat samotný. I přesto jsem udělal první škrábanec. Neteklo mi moc krve, spíš to jenom štíplo. Nebylo to moc hluboko, bylo to skoro na povrchu. Brečel jsem intenzivněji. Vstal jsem a našel kus papíru, co se tady bezmocně válel, jako já. Našel jsem ve svém batohu pár fix a tužku. Vrátil jsem se do koupelny a začal kreslit jeho obočí. Při každé chybě jsem se řízl. Když jsem dodělal i oči, začal jsem pod to psát dopis na rozloučenou. Musel jsem udělat šipku na druhou stranu, bylo toho moc. Z ruky mi tekla krev, ale nebyly to Niagáry. Položil jsem ten papír na křeslo, na kterém jsem sedával společně s Princeznou. Bál jsem se, co se stane, pokud se mi to nepodaří. Máma je hodně všímavá, takže byla velká šance, že si toho všimne. Vrátil jsem se do koupelny a pokusil jsem se zaříznout hloubš. Štípalo to, místy i bolelo a svědělo. Ale nepřestával jsem, chtěl jsem víc, jako jeho lásku a pozornost. Najednou mi někdo volal. Natáhl jsem se pro mobil na umyvadlo a krátce se podíval, kdo mi volá. ,,Ahoj. Co teďka děláš?" Začal příjemně. ,,Snažim se odejít." - ,,Na druhý břeh?" Měl stejně poetickou duši, jako já. Patřili jsme k sobě, ale osud to tak nechtěl. ,,Přesně tam. Mám tam spoustu lidí, co miluju." - ,,Hele, vykašli se na to. Jdi si za psychoušem, vem si léky." - ,,Zlato, ty to nechápeš. Neztratil jsi tolik lidí, co já." - ,,Maluješ si všechno růžově. Občas musíš o někoho přijít, aby ses mohl dostat na další level." - ,,Jenže já ty lidi ztrácím každou volnou minutu." Odmlčel se. Dal jsem si ho na repráky a řezal se dál. Byla to ta nádherná bolest, při které víte, že máte pokračovat. ,,Neztrácíš. Už je to rok od jeho smrti a našeho rozchodu. Přišel jsi snad teďka o někoho?" - ,,Jo. O svoje srdce. Odjelo s Princeznou." - ,,Kdo je Princezna?" - ,,Moje kočka. No, teďka spíš mámina." Z druhé strany se ozvalo zamručení a pak zvuk, že to típl.
ČTEŠ
hurts like hell [dokončeno]
Nezařaditelnéna výtvarce kreslím tvé oči, tvoje perfektní tělo, tvoje rty a tvoje oblíbené okolí. [story for my best friend. miss you..]