I. Sucul de dovleac

50 2 1
                                    

Noul an școlar la Hogwarts - școala de magie, farmece și vrăjitorii, era pe cale să înceapă. Un bun prilej pentru Hermione Granger, cea mai isteață și silitoare din generația ei, de a-și continua studiile în Casa Cercetașilor.

_______________________________

Să ne amintim !

Hogwarts este împărțit în patru case, fiecare purtând numele de familie al fondatorului său:
*Godric Gryffindor (Cercetaș)
*Salazar Slytherin (Viperin)
*Rowena Ravenclaw (Ochi-de-șoim)
*Helga Hufflepuff (Astropuf)

*Pe tot parcursul anului școlar, casele concurează pentru Cupa Caselor, câștigând și pierzând puncte pe baza unor acțiuni precum performanța în clasă și încălcări ale regulilor. Casa cu cele mai multe puncte la sfârșit de an câștigă și are culorile afișate în Sala Mare pentru anul școlar următor.

*Fiecare casă are propria echipă de Vâjthaț care concurează pentru Cupa de Vâjthaț. Aceste două concursuri creează rivalități între case.

*Fiecare casă este sub autoritatea unuia dintre membrii personalului Hogwarts. Șefii caselor au dreptul de a-și pedepsi elevii în cazul încălcării regulilor și au obligația de ai proteja în situații critice. Fiecare casă beneficiază de un cămin personal format din dormitoare și camera de zi.
_______________________________

Pentru Hermione și prietenii săi acesta este al cincilea an la Hogwarts. Timpul a trecut, iar lucrurile s-au schimbat! Devenind adolescenți aceștia prezintă mai mult interes pentru sexul opus. Se privesc cu alți ochi și analizează fiecare schimbare fizică a celuilalt. Prietenia sinceră și copilărească se poate transforma cât ai clipi în iubire. Iar iubirea dragii mei este complicată...

Dar sentimentele apăr atunci când te aștepți mai puțin! Apreciezi cu adevărat ceva sau pe cineva de abea ce l-ai pierdut. Iar atunci ajungi să cunoști durerea și gelozia. Iubirea îți poate aduce toată fericirea de pe pământ, și, totodată, cea mai mare durere pe care o poți simți vreodată.

Cei trei prieteni, Ron, Harry și Hermione, se aflau într-un compartiment obișnuit al trenului expres ce mergea la Hogwarts.

_______________________________

Să ne amintim!

* Trenul face doar trei curse pe an:
-la începutul anului școlar
-în vacanța de iarnă
-la finalul anului școlar
Este aproape singura cale de a ajunge la Hogwarts.
_______________________________

Ca în fiecare an, Harry și Ron mâncau pe drum dulciuri din lumea magicienilor când, deodată, trenul dă peste ceva și luat prin surprindere de această zguduitură, Ron scăpa niște suc de dovleac pe Hermione :

H: ROOON!!
R: Îmi pare rău, Hermione! A fost un accident..
H: Uuh.. ai dreptate, dar bluza mea.. totul e atât de lipicios!
R: Măcar părul tău a scăpat teafăr (încercând să o înveselească).
H: Ar fi fost un real dezastru, nu-i așa?
Imaginându-și-o pe Hermione cu capul îmbibat în suc de dovleac au început toți trei să râdă în hohote.

H: Mai bine merg să mă curăț.

Și spunând asta părăsește compartimentul închizând ușa în urma ei. Traversează holul și deschide ușa vagonului restaurant.

H: Aș putea cere niște șervețele de la bucătărie.

Traversează vagonul aproape gol. Trei siluete se văd așezate la masa din capăt. Erau Draco și alții doi colegi de ai săi viperini. Încep să râdă când dau cu ochii de ea, iar atunci Hermione intră fulger în bucătărie.

H: Scuzați-mă, îmi puteți da niște șervețele ?
Bucătar: Desigur !
H: Mulțumesc !
Bucătar: Ce dezastru..
H: E în regulă. Se poate curăța.

Ieșind din bucătărie aude niște șușote venind de la masa viperienilor și instinctiv își întoarce capul. La vederea acelei figuri sincere și triste, Draco își pierde rânjetul de pe față și își înghiontește colegii ca să tacă din gură. Draco pare că ar vrea să spună ceva, dar ea remarcă aceasta și într-o secundă părăsește vagonul.

H: OH!.. de ce nu m-am gândit să folosesc magia ca deobicei ?! Acum le-am dat mai multe motive să râdă de mine.. dar ști ceva? NU-MI PASĂ!



va urma (^o^)/

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Feb 13 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Draco & Hermione ~ the real storyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum