1.rész❤️

1.3K 41 17
                                    

Dorka szemszöge
Holnap lesz a Nagy Nap. Nem,nem megházasodom,hanem megyek a PlayIT-ra. Ha valaki nem tudná,Barni a kedvenc videósom. Egyszerűen imádom! A szemeit,a gödröcskéit,a mosolyát,a nevetését,meg úgy mindent! Mindenki azt hajtogatja,hogy ,,Jajj Dorkaaa Te szerelmes vagy Barniba???!''
Nem tudom. Igazából Tetszik,azt tudom. De nem ismerem. Sajnos.
Lementem anyuékhoz reggelizni.
-Jó reggelt!
-Jó reggelt Kicsim!
-Anyaa,mikor indulunk holnap a PlayIT-ra?
-Mikor induljunk?
-Hát olyan 9 körül kéne.
-Rendben.
Megreggeliztem,majd felmentem a szobámba. Megnéztem a legújabb videót Barnitól,ahol Nosival és Ábellel baromkodnak. Imádom ezeket a videókat. A legjobb barátnőmmel, Petrával megbeszéltük,hogy elmegyünk az Árkádba kávézgatni,illetve beszélgetni. Felöltöztem,megcsináltam a hajam,majd elköszöntem anyától.
-Hali! Akkor elmentem Petrával!
-Szia,vigyázz Magadra!
-Okés,Puszi!
Egy elől megcsomózott, rövidebb derekú, csíkos póló,bőrdzseki, egy magasabb derekú, kék szaggatott farmer, és egy Vans Old School cipő volt rajtam,amit idő közben felvettem.
Elindultam Petráék házához,szerencsére csak 5 percre lakik Tőlem,ezért hamar odaértem.
Becsöngettem,majd a barátnőm lépett ki az ajtón.
-Nagyon jól nézel ki Petra!
-Köszii,Te is!
-Mehetünk?
-Ahha.
Céltudatosan mentünk a Starbuckshoz,hogy leülhessünk beszélgetni egy forrócsoki kíséretében.
Kikértük az italunkat,majd le is huppantunk egy szabad asztalhoz.
-Na és akkor most mi is van ezzel a Barnival?-kérdezte a barátnőm
-Hát mindenki kérdezi,hogy: ,,ÚÚÚ szerelmes vagy?" -panaszkodtam
-Miért,nem vagy szerelmes?-érdeklődött.
-NEM!-mondtam kicsit ingerültebben,mint ahogy terveztem.
-Ohh Oké Bocsi.
-Ahhj csak nagyon tetszik!
-Megértem,tényleg helyes!
Majd még benéztünk pár boltba,és mentünk haza.
-Figyelj, Petra!-kezdtem.
-Igen?
-Nem akarsz esetleg most nálunk aludni?
-De,szívesen!-egyezett bele.
-Okés,akkor felhívom anyát,úgyis mindig szívesen lát Téged!
-Köszii!
Hazamentünk,vittünk fel chipset,gumicukrot,csokit,Nesteat a szobámba,és csajos estét tartottunk.
Dumálgattunk még egy kicsit,aztán olyan 10 körül elmentünk zuhanyozni egymás után,majd fogat mostunk,és mentünk aludni.
Másnap
Ma van a PlayIT napja. Találkozhatok Barnival! Úristen!!!! Mosolyogva néztem az éppen ébredező barátnőmre.
-Na mivan? Miért vigyorogsz úgy,mint a tejbetök?
-Ma találkozhatok BARNIVAAAL!!!-ujjongtam
-Oké,már mindent értek.-hagyta rám
Lementünk reggelizni,ahol anya fogadott minket.
-Jó reggelt!
-Jó reggelt anya!
-Csináltam Nektek tejeskávét és lekváros kalácsot!
-Köszönjük!
-Jajj,ne vicceljetek!
8 óra. Még van egy óra indulásig.
Gyorsan fogat mostunk,megcsináltuk a hajunkat,és kiválasztottuk a mai ruhánkat. Egy babarózsaszín,feliratos pólóra,egy magasabb derekú,szürke szaggatott nadrágra,bőrdzsekire és egy fekete Converse cipőre esett a választásom, míg a barátnőm egy virágos ruhában és egy fehér topánkában volt. Igen,egy pöppet különbözik a stílusunk. Én inkább a ,,menőbb" ruhákat szeretem,Ő pedig az elegánsabbakat. Lebaktattunk a lépcsőn,majd szóltam anyának.
-Anya,indulhatunk!
-Rendben,szálljatok be a kocsiba!
Beszálltunk,majd el is indultunk a Hungexpo-ra. Petrával egész úton azt ecsetelgettük egymásnak,hogy mennyire várjuk már. Ja,igen. Petrának is van jegye,mert Ő Beniivel szeretne találkozni. Mikor odaértünk rögtön rohantunk a legjobb barátnőmmel a bejárathoz,ahol még szerencsére nem voltak olyan sokan. Megkaptuk a karszalagokat,majd mehettünk is be. Némi keresgélés után Petra megtalálta Beniipowa dedikálópultját,és be is állt a sorba. Én pedig egyedül maradtam. Megpillantottam Barnit. Megindultam a pult felé,és beálltam én is a sorba.
Majd mikor sorra kerültem.....
Folyt.köv.❤️

Sziasztooook❤️ Remélem elnyerte a tetszéseteket az első rész! Ha így van,akkor kérlek nyomj egy Voteot,hogy tudjam,mennyire tetszik Nektek,és hogy folytassam-e.😍
A következő ,,poszt" nem rész lesz,hanem hozom a szereplőket😊💓

Xoxo😘

Barnival az Életem❤️Where stories live. Discover now