Levi szemszög
Zihálva ébredtem fel, a szívem szapora ritmust vert. Egyből a mellettem fekvő kócos tündért vizsgáltam jól van-e. Lágyan dúrok a selymes tincsek közé, amolyan diadal ittas mosoly terül el az arcomon. Ilyen hihetetlen érzés szeretni és szeretve lenni? Amikor Ő csak is a tiéd testben és lélekben? Sóhajtás tör ki az ajkaim között. Már vagy három hete nem volt energiánk "ahhoz", pedig már úgy vágyom rá. A gondolatra felforrt a vérem, mire türtőztettem magam addigra komás szempárral pislogott rám.-Levi? Újabb álom.-bújt közelebb.
A hangja aggodalmas volt, bár a szemeiben szikrára kapott vágyat láttam. Vajon Ő is vágyik már rám, biztosan felépült azóta plusz a szuper regeneráció.
-Semmi baj Eren. -simítottam meg az arcát.
Bevettem a puha párnáit, lassú falásba kezdtem. Jól esőn hümmögött, időközben a hasfalam kezdte cirógatni majd haladt lentebb. Erősen a fenekébe markolva húztam közelebb. Kajánul vigyorogtam mikor megéreztem a merevedését a sajátom mellett. Nyálcsíkot húzva váltunk el. A tekintete perzselt csakúgy mint az enyém.
-Levi. Nagyon kívánlak.
Megakart csókolni, de én játékosan az ajkába haraptam. Csalódottan nézett, utána ritmusosan dörzsölődött hozzám. Kicsit meg nevettem majd magam alá terítettem, szorosan lefogva a kezeit. A nyakát harapdálva húztam őt.
-Kölyök most keményen akarom minden porcikádat.-súgtam, mire elvörösödött nekem.
-A tied vagyok Levi. Azt teszel velem amit akarsz, csak csináld már.-megemelte nekem a csípőjét.
-Ennyire nem bírsz magaddal Eren?
-De hát már olyan rég volt. Te se panaszkodhatsz.- mondta durcásan a lüktető erekciómra.
-Én mégis tudom türtőztetni magam.-már csak egy kézzel tartottam szilárdan a kezeit a másikkal a merevedésére markoltam, amire torok hangon felnyögött.
-Szadista!-a háta ívbe feszült a kezem alatt, pironkodva zihált. Megfizethetetlen látvány volt nézni a kidolgozott testén a vágyat.
Ördögi vigyor kíséretével haraptam rá a mellbimbójára. Hangos nyögéssel jutalmazott.
-Eren olyan feledékeny vagyok mit is szeretnél. Mi csináljak most veled.-mondtam kínzó lassúsággal, továbbra is izgatva lent.
-Az istenit Levi dugj már meg!-rívalt rám a kis kiéhezettem.
-Milyen mocskos a szád. Később még orvosoljuk. -letéptem az alsóját utána az enyémet.
Átnyúltam felette egy tubusért, mikor pedig összeért a tagunk beleremegett.
-Levi kérlek. -ahogy lenéztem akkor láttam meg, hogy már könnyes a szem.
Lehajoltam és lágyan megcsókoltam.
-Türelmetlen kis kéjencem, ezért minimum sikítsd fel az emeletet.
A hideg kenőccsel bőven bekentem magam amit elkerekedett tekintettel figyelt. Elhelyezkedtem és lassan elmerültem a szűk kis testében. Hangosan nyögtünk fel, kicsit várni akartam.
-Istenem a múltkor is ekkora volt?!
Fülig érő vigyorral kezdtem dolgozni, utánozhatatlan az arca már ettől élvezni tudnék.
-Ki az istened Eren? Hallani akarom! -löktem magam még mélyebbre benne.
-Te! -kiálltott fel, helyes.
-Hogy hívnak engem? -csak lihegett mire leálltam. -Sikítsd a nevem.
Még vadabbúl löktem.
-Levi!-és ezzel a csúcsra is jutottunk.
Nem húzodtam ki belőle egyszerűen felhúztam magunkra a takarót. Még mindig csapzottan, a gyönyör utó hatásaitól remegve feküdtem rajta.
-Szeretlek Levi. -ölelt szorosan,
Nincs még egy ilyen ember a földön.
-Tch...tudom kölyök. Én is, de most alvás.-parancsoltam rá.
-Levi izé...Bennem maradsz?
Zavartan kérdezte mire csak nevetni tudtam.
-Az enyém mindened. Az enyém vagy Eren.
Fel húzódtam és adtam egy jó éjt csókot amit örömmel fogadott. Reggel lekísértem a pályára és még a fák között visszarántottam egy újabb heves csókra.
-Ha szeretnéd este lehetsz felül.- súgtam a szájába.
-Levi? -kezdett vörösödni, mire csak a fenekére csaptam.
-Este várlak.
CZYTASZ
"Titokban szeretlek" (Ereri/Riren)
FanfictionCsak egy kis Ereri/Riren love story ?❤ Remélem tetszeni fog nektek!