Poate ai crede ca este doar o porcărie.Te înșeli!
Totul începe într-o zii de vară,în curtea unei case cu două etaje.
Doi copii,pe nume "Ana și Alex" se jucau împreuna.Aceste doua personaje se întâlneau în fiecare zii la joacă.
Anii au trecut.Ana și Alex aveau acum 17 ani,deveniseră adolescenți.Din păcate Alex si Ana nu erau doar niște simpli copii.Alex la vârsta de 8 ani a descoperit că în fiecare seara la ora 22:00 începe să îl doară capul și să audă cum cineva îl striga.Ana la vârsta de 10 ani a descoperit că de la ora 18:00 la ora 18:10 în orice fel s-ar lovii nu o doare(doar în intervalul acela de timp).Alex începuse să caute o rezolvare la problema sa pe internet dar nu gasea nimic.Nici doctorul nu confirma că are ceva.
Dupa 2 ani fiecare din ei îsi terminase studiile la liceu ,aveau acum 19 ani.Reîntalnindu-se au ieșit să vorbeasca una-alta.Cei doi și-au spus unul altuia de problemele fiecaruia inclusiv vociile si invincibilitatea.Alex făcând studii descoperise ceva legat de magie și de un ordin al magicieniilor strabuni numit "Lanseloth".A descoperit că este urmatorul magician în ordin și că vociile pe care le auzea erau gemetele celor morți din ordin.Dupa ce i-a povestit totul Anei,Ana a venit și ea cu povestea ei.Ana descoperise ca puterea ei de invincibilitate se datoreaza stra-buniciilor ei care făceau parte dintr-un trib denumit "Fhiges" un trib care se ocupa cu furtul de minereuri de la rivalii săi,Ordinul Lanseloth.Da ,ați citit bine,antecedenții lor erau rivali.Ei s-au îmbrațișat si apoi au plecat fiecare acasa.A doua zii ei se întâlniră din nou de data asta amundoi aveau aceleași informații groaznice.Se uita o secunda unul la altul și apoi Ana îl întreaba pe Alex "crezi ca e adevarat?".E timpul să vă lamuresc și pe voi,cititorii.Amundoi aflaseră ca între cele 2 părți va urma un razboi crunt în anul 1385.Cei doi se iubeau foarte mult și nu doreau să lupte unul cu altul.
Dupa ceva timp...în ciuda dorințelor lor,razboiul dintre cele două parți,începuse.Cei doi plangeau pe frontul de lupta.La un moment dat Alex s-a decis sa meargă lânga ea,să o ia in brațe și sa fuga cu ea.In timpul încercarii lor de fugă,Alex a fost împuns in spate cu o sageată cu venin ce urma sa își facă efectul in 30 de minute.Disperată,Ana începe să plangă.Cei doi se adăpostiseră într-un coșmar de adăpost și cu durere,Ana,își luă rămas bun de la Alex.
Ana foarte nervoasă realiză ca scopul ei in viață eșuă.Dintr-o dată Ana ia sabia iubitului ei de pe jos și așteaptă lăsarea serii.
Seara a venit.Ana dă "buzna" in cetatea adversă și urmarea fiecare mișcare.Cei care au ordonat sa se dea razboiul între parți erau exact cei pe care voia sa îi execute Ana.Doar ei rămâsese la o masă.Dintr-o data primul(erau 3) se ridică spunând ca merge la toaletă.Ana îl așteaptă după colț și cu poftă,îi înfige sabia în gat.Dupa ceva timp al doilea merge să vadă de ce nu mai vine primul.Din nou după colț,Ana il zarește și îi despică capul în doua.Al treilea auzind un gemet merge și el doar ca înarmat.Al treilea este cel ce îi omorâse iubitul.Ana îl zărește,El o zărește pe Ana și începu' o lupta între cei doi în care în final Ana reușii să îl puna jos pe amiral și să îl lege.Ea repeta întruna "Așa cum el nu a murit ușor ,nici tu nu o vei face"Ea ia o canistră cu benzina și îl acoperă pe acesta cu benzină și îi dă foc.Dupa ce i-a executat crunt și dureros pe cei trei și și-a răzbunat iubitul,ea se întoarce unde era cadavrul iubitului ei,desfige săgeata din spatele lui,se pune peste el astfel încât inimile lor sa fie una peste alta,și cu forță ea înfige săgeata și în ea și în el ,astfel,strapunzând ambele inimi.Cât despre puterea Anei de invincibilitate,aceasta și-a folosit puterea în lupta cu cel de al treilea amiral.Sfârșit