11.bölüm

1K 65 17
                                    

Bahar Kutlu

Beni bir ormanın içinde bir eve götürmüşlerdi yıkık dökük bir eve.Benim anlamadığım Çolak nasıl kaçtı hapishaneye girmemişmiydi o nasıl kaçtı,asıl soru beni neden kaçırdıklarıydı.Nede olsa ben bir doktorum napıcaklardı ki beni ya tabiki de kesin Yavuz ile tehdit ediceklerdi.Eve gidene kadar kimse konuşmuyordu ve bu beni daha da korkutuyor tabi,artık biri konuşsun.Ve Çolak başladı söze...

Çolak:Naber porselen görüşmeyeli uzun zaman oldu değiil mi?Eee özleştik ama.

Bahar:Yaaa ne demezsin çok özledim yemeden içmeden kesildim hapishaneye girince (çolak kahkaha atar)

Çolak:İşte hasret gideririz biraz şimdi.

Bahar:Beni neden kaçırdınız....Dur tahmin edeyim Yavuz ile tehdit doğru mu?

Çolak:Yanlışşşş (Çolak başka bir odaya gider)

Yaaa ne oluyor burada anlamadım gitti.Dur bir dakika beni Yavuz yüzünden kaçırmadıklarına göre ne yüzünden kaçırdılar ki.Napıcaklar beni yoksa kesip buzluğa mı atıcaklar yok artık o kadarını da yapmazlar herhalde değil mi?Yoksa yaparlar mı?Kötü düşünme Bahar kötü düşünme kızım sakin ol cool davran.(odaya Kıyamet girer)Allah belanızı versin bu kim lan.Dabbedeki kızın erkek versiyonu gibi tabi bu ondan daha korkunç olduğu için.Cool davran hadi kızım göreyim seni lan sanki erkek arkadaşımla buluşucam alt tarafı terörit ile konuşucam.

Bahar:Neden geldin.

Kıyamet:Sana bir süprizim var.

Bahar:Ne o süpriz.

Kıyamet:Az sabret.

Bahar:Neden bu kadar çirkinsin.

Kıyamet:Aylar bana iyi davranmadı.

Bahar:Aylar?Bence sana yıllar iyi davranmamış.

Kıyamet:Sus otur yerine.

Bahar:Eee zaten oturuyorum.

Kıyamet:O zaman kapa çeneni.

Bahar:Neden ki ne güzel soh-

Diyemeden ağzımı bantladılar hayır yani neden ağzımı bantlıyorsun ki ne güzel konuşuyorduk işte.(odaya doktor geldi)Heh bide doktor eksikti oda geldi tam oldu.Lan neden geldi bu şimdi kesin bana bir şey yapıcaklar kesin.

Kıyamet:İşte süprizim de geldi.

Doktor:Kız bu mu?

Kıyamet:Evet kız bu.

Bahar:Napıcaksınız bana lan.

Doktor:Kızımız da çok asiymiş.

Kıyamet:Asi kızları severim.

Doktor:Artık geçelim mi?

Kıyamet:Geçelim.

Bahar:Neye geçiyoruz.

Doktor:Birazdan anlarsın.

Doktor bana yaklaştı tövbe bismillah napıcan lan niye yaklaşıyorsun.Oğlum bak sevgilim asker ağzına eder bak.Çantasından iğneyi çıkardı ve koluma resmen iğneyi sapladı.Ahhhhhhhhhh canım çok pis yandı noluyor ya nden yavaş yavaş gözlerim kapanıyor.Uyuma Bahar uyu-

Su Şahin

Sabah olmuştu tabiki de ilk ben kalkmıştım.Genellikle ilk önce Baharın kalkması lazımdı garip.Hemen üstümü giyindim ve mutfağa indim herkese bir tane omlet yaptıktan sonra yukarı çıkıp herkesi uyandırmaya koyuldum.

Hemen üstümü giyindim ve mutfağa indim herkese bir tane omlet yaptıktan sonra yukarı çıkıp herkesi uyandırmaya koyuldum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
SİYAH ve BEYAZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin