Ö: Sinan Bu TUĞBA!
Si: N-nasıl Tuğba?
Ö: Tuğba Deniz yazıyor işte.
Si: Peki diğeri?
Ö: Yok Artık!
Si: Yine Noldu?
Ö: Diğeri de İz.
Si: Çüşş! Kardeşim bütün eskiler bugün mü toplanmış ya.
Ö: İkisi de olmaz. Biz başka bir manken bulduk der gönderirsin.
Si: Olmaz!
Ö: Nasıl olmaz?
Si: Başka manken yok çünkü.
Ö: Allah'ım sabır ver bana!
Ömer sinirle elindeki dosyayı fırlatır. Eliyle yüzünü sıvazlar ve başını geriye atıp gözlerini kapatır. Sinan zaten odadan çıkmıştır.
•••
Defne şirkete girdiğinde duyduğu bağrışmalarla irkildi. Bütün Passionis endişeli bir şekilde Ömer'in odasına bakıp konuşuyorlardı.. Defne Derya'nın yanına gelip bağırmaya başladı.
D: NOLUYO BURADA?
Der: Hiii Defne yani Defne Hanım!
D: NOLUYO BURADA DEDİM!
Der: Bizde bilmiyoruz Defne Hanım Ömer Bey sabahtan beri herkese ateş gibi püskürüyor
D: Neyse herkes dağılsın ben bakarım.
Defne Ömer'in odasına girince heryerin dağınık olduğunu görünce korkmaya başladı. Hele ki Ömer'in yerde oturup ölü taklidi yapması onu daha da korkutmuştu.
Hızlıca çantasını bırakıp Ömer'in yanına koştu.
D: Ömer!
Ömer yavaşça gözlerini açıp Defne'ye bakmaya başladı. Ama çok farklı bakıyordu.O içindeki küçük Ömer ortaya çıkmıştı sanki..
Ö: D-defne..
D: Ömer iyi misin? Noldu sana? Niye dağıttın odayı?
Ö: Herşey bitti..
D: Ömer neyden bahsediyorsun? Ne herşeyi ne bitmesi?
Ö: Geri döndü..
D: Kim geri döndü?
Ö: Tuğba...
•••
Çekim alanına geldiklerinde Ömer etrafa göz gezdiriyordu. Tuğba'yı gördüğü anda Defne'yi alıp kaçacaktı. Sinan sanki birşeyler olduğunu anlamış gibi Ömer'in yanına geldi.
Si: Ne o? Niye etrafa bakıyorsun?
Ö: Sinan Tuğba geldiği anda söyle bana Defne'yi alıp kaçıcam.
Si: Tamam söylerim de nereye kaçırmayı düşünüyorsun acaba.
Ö: Dağ evine😏
Bu arada Defne ve Yasemin de Ömer ve Sinan'a bakarak konuşuyorlardı.
D: Öyle işte Yasemin. Nasıl korktum bilemezsin. Bir an öldü sandım resmen.
Y: Ya abim böyle şeyler yapmazdı ki noldu ki acaba. En son Tuğba gittiğinde yapmıştı ama neyse.
Son cümleyi kısık sesle söylemişti. Ama Defne'nin maşallah dört kulağı var hemen duymuştu.
D: Ya ben anlamıyorum Tuğba kim? Ömer de aynı şeyi söyledi. Ben anlamıyorum kim bu Tuğba? Herkes biliyor tek ben mi bilmiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUZEN (DEFÖM)
FanfictionHer gördüğümüz hikayede Defne ile Ömer'in kiralık aşk oyunu anlatılıyor.. Peki siz hiç onları kuzen olarak düşündünüz mü? Birbirlerine aşık iki kuzen.. Keyifli Okumalar:)) (23 Haziran 2017'de yazılmaya başlandı. ) 🚫 ️(Ç)alıntı yapmayınız! 🚫️